Zala Kralj & Gašper Šantl - Sebi Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

28 Şubat 2019 Perşembe

Zala Kralj & Gašper Šantl - Sebi Türkçe Çevirisi

Ko so tvoje misli polne
lahko poslušaš, kako mi bije srce
Ko težko je tvoje breme,
k meni se lahko zatečeš
 Zihnin düşüncelerle dolu olduğunda
Kalbimin atışını dinleyebilirsin
Yükün ağır olduğunda
Bana sığınabilirsin

Vprašaj, kaj me vodi dalje
so dosežki in razdalje
Kot list gre z vetrom in se mu upira
jaz grem s tokom in se mu upiram
 Bana devam etmemi sağlayan şeyi sor
Başarılar ve mesafeler
Bir yaprak rüzgârla savrulup ona direnirken
Ben akışla giderim ve ona direnirim

Vedno se ne vidi zvezd
sam ostani sebi zvest
ne govori mi oprosti
 Yıldızlar her zaman görünmez
Kendine dürüst ol
Benden özür dileme

Solze v tvojih so očeh
pusti, da tečejo
Ko najine želje so različne
sprejmeš me in sprejmem te
 Gözlerinde göz yaşları
Bırak dökülsünler
Farklı isteklerimiz olduğunda
Beni onayla ve ben seni onaylayım1

Poglej me,
ni nujno da ima vse pomen
 Bana bak
Her şeyin bir anlamı olması gerekmez

Večnost in ta planet nista prijatelja
in jaz sem kot snežinka, ki čaka na pomlad
 Sonsuzluk ve bu gezegen dost değil
Ve ben baharın gelmesini bekleyen bir kar tanesi gibiyim

Vedno se ne vidi zvezd
sam ostani sebi zvest
ne govori mi oprosti
 Yıldızlar her zaman görünmez
Kendine dürüst ol
Benden özür dileme

Ni ti treba se dokazovat
Vezejo nas iste solze, isti strah
 Kendini ispatlaman gerekmez
Aynı gözyaşı ve aynı korku bizi bağlar

Vedno se ne vidi zvezd
sam ostani sebi zvest
ne govori mi oprosti
Yıldızlar her zaman görünmez
Kendine dürüst ol
Benden özür dileme
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş