MONSTA X - Alligator Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

22 Şubat 2019 Cuma

MONSTA X - Alligator Türkçe Çevirisi

AçıklamaStarship Entertainment'ın kurduğu Güney Koreli grup Monsta X müzik dünyasını kasıp kavurmaya devam ediyor. Yeni single parçası Alligator ile de istediği başarıyı anında yakalayan ve bir çok ödülü bulunan grup Alligator Türkçe çevirisi ile Şarkısözüçevirisi farkıyla sizlerle. İşte MONSTA X - Alligator Türkçe Çevirisi.

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

딱히 이유가 없는데
Özel bir nedeni yok

끌릴 때 그게 젤 위험해
Sana çekilmek en tehlikelisi

자꾸 내 호기심을 자극해
Merakımı yenileyip duruyor

like oh
beğendim oh…

눈빛을 교환해
Bakışmamız…

뭐 일단 그거면 충분해
Şimdilik bu bile yeterli

모든 건 때가 다가왔을 때
Doğru zaman geldiğinde, her şey yolunda olacak

like oh
beğendim oh…

Fallin' down
Düşüyoruz,

우린 아득한 저 끝에서
İkimiz de uzaklardaki sonumuza

점점 빠져 뒹굴게 될 테니까 oh
Çünkü yavaş yavaş çekiliyoruz birbirimize oh

난 나의 늪으로 널 끌어당겨
Bataklığıma doğru çekiyorum seni,

너는 날 너의 늪으로 또 끌어당겨
Sen de bataklığına sürüklüyorsun beni

모든 게 다 물 속에 잠긴 것처럼
Her şey suya hapsoluyormuş gibi

헤어날 수 없이 벌써 빠져버린 느낌
Duygular kaybolup parçalanmaz

난 나의 늪으로 널 끌어당겨
Bataklığıma çekiyorum seni,

너는 날 너의 늪으로 또 끌어당겨
Sen de bataklığına sürüklüyorsun beni

이 모든 게 내 뜻대로 다 이뤄져
Bütün bunların anlamı ne?

작정하면 절대 놓지 않아
İstesen de gitmene izin vermeyeceğim

alligator
Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Hello I'm an alli-alligator
Merhaba, ben bir Tim-Timsahım



Watch out
Dikkat et

팽팽해진
Bu gerginlikte

이 긴장감 속 Danger
yükselen heyecan çok tehlikelidir

널 향해 터뜨리는
Gözlerimdeki devasa havai fişek

큰 Banger hoo
Sana patlıyor, hoo

넌 포착됐어 나의 Radar
Radarıma yakalandın

한번 작정하면 절대 놓지않어
Bir timsah bir kere seçim yapar, bir kere seçim yaptın mı gitmene izin vermem

alligator
Timsah

두 눈 희번덕이며 달려가지
Gözlerin afallamış, kaçıyorsun

숨이 차도 Hah Hah
Nefes nefese kalmana rağmen, hah hah

제어가 안돼 제어가 안돼
Kontrol edemiyorum, kontrol edemiyorum

나조차도 주체가 안돼
Kendimi bile kontrol edemiyorum

I can't control myself ye yeah
Kendimi bile kontrol edemiyorum, ye yeah

Fallin' down
Düşüyoruz,

우린 복잡한 감정 속에
Karmaşık duygularımızın

점점 빠져 뒹굴게 될 테니까 oh
Çünkü yavaş yavaş çekiliyoruz birbirimize oh

난 나의 늪으로 널 끌어당겨
Bataklığıma çekiyorum seni,

너는 날 너의 늪으로 또 끌어당겨
Sen de bataklığına sürüklüyorsun beni

모든 게 다 물 속에 잠긴 것처럼
Her şey suya hapsoluyormuş gibi

헤어날 수 없이 벌써 빠져버린 느낌
Duygular kaybolup parçalanmaz

난 나의 늪으로 널 끌어당겨
Bataklığıma çekiyorum seni,

너는 날 너의 늪으로 또 끌어당겨
Sen de bataklığına sürüklüyorsun beni

이 모든 게 내 뜻대로 다 이뤄져
Bütün bunların anlamı ne?

작정하면 절대 놓지 않아
İstesen de gitmene izin vermeyeceğim

alligator
Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

날 알아봐라 이게 나라
Tanı beni, bu benim

어쩌면 아마 우린 알아
Sanırım ikimiz de biliyoruz

바람 따라 왔다 갔다 하지 않아
Hiçbir şey rüzgar gibi geçip gitmez

그게 나라
Bunu bil, ben böyleyim

악어란 존재란 고요한 강렬함
Timsah olmanın doğası bu, sakin soğukkanlılık

순간의 찰나 너를 담아
Bir anda ele geçireceğim seni

갈 준비는 끝났어
Hazırlık sona erdi, oh!

난 나의 늪으로 널 끌어당겨
Bataklığıma çekiyorum seni,

너는 날 너의 늪으로 또 끌어당겨
Sen de bataklığına sürüklüyorsun beni

모든 게 다 물 속에 잠긴 것처럼
Her şey suya hapsoluyormuş gibi

헤어날 수 없이 벌써 빠져버린 느낌
Duygular kaybolup parçalanmaz

난 나의 늪으로 널 끌어당겨
Bataklığıma çekiyorum seni,

너는 날 너의 늪으로 또 끌어당겨
Sen de bataklığına sürüklüyorsun beni

이 모든 게 내 뜻대로 다 이뤄져
Bütün bunların anlamı ne?

작정하면 절대 놓지 않아
İstesen de gitmene izin vermeyeceğim

alligator
Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Baby 내 몸과 맘 너에게만
Bebeğim Vücudum ve aklım Sadece sende

Alligator
Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Baby 네 몸과 맘 나에게만
Bebeğim Vücudum ve aklım Sadece sende

Alligator
Timsah

i-alli-alli-alligator
Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Baby 내 몸과 맘 너에게만
Bebeğim Vücudum ve aklım Sadece sende

Alligator
Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Alli-alli-alli-alligator
Tim-Tim-Tim Timsah

Baby 네 몸과 맘 나에게만
Bebeğim Vücudum ve aklım Sadece sende

Alligator
Timsah
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş