Tankurt Manas – Tadımız Kaçmasın (ft. Işıl Ataner) Şarkı Sözleri Lyrics - Şarkı Sözü Çevirisi

9 Mart 2018 Cuma

Tankurt Manas – Tadımız Kaçmasın (ft. Işıl Ataner) Şarkı Sözleri Lyrics

Tankurt Manas – Tadımız Kaçmasın (ft. Işıl Ataner) Şarkı Sözü

Işıl Atamer:
Gel diyorlar geçmişimden silmişim ben
Sevdiğimle kalmışım ben bilmesinler
Gel diyorlar üzerime anlasınlar
Geç olmadan kur saatini geri sarsınlar

Nakarat x2:
Gel bana güzelim tadımız kaçmasın
Keyfimiz bozulmasın gel

Tankurt Manas:
Bahaneler var inatla süre gelen bi kaç neden
Ve daha neler bu beyaz atlı prensinden nağmeler
Feragat et bi kaç dakika huylarından öyle gel
Aklım hala sende hala gelsen kalbim bi rahat eder



Eskiden desen bi senle böyle kalmaz eskiler ben
Ben eski ben de değilim anla belki bende hevestiler ve
Geçti her bi saniyem de serzenişte sezgiler
Belki film koptu çoktan belki yarıda kestiler

İçimde başkasın bir sorsan aşk nasıl? (he)
Nasıl bi paradoks bu sanki Meksika açmazı
Mantıklı bi o kadar da saçmasın
Gel bana güzelim tadımız kaçmasın

Nakarat: x4:
Gel bana güzelim tadımız kaçmasın
Keyfimiz bozulmasın gel

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş