Dua Lipa - Last Dance Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

21 Mart 2018 Çarşamba

Dua Lipa - Last Dance Türkçe Çevirisi

Fatal, this attraction
Ölümcül, bu çekim
Yeah we might just end up crashin'
Evet sonumuz çarpışma olabilir
But I'm ready if it happens with you
Eğer bu senle gerçeklecekse ben hazırım

Meet me out in Cali when I'm far away from family
Ben ailemden uzakta olduğumda Cali'de benimle buluş
And I need someone to hold onto
Tutunabileceğim birine ihtiyacım var
You're the only thing I know
Bildiğim tek şeysin
And I don't wanna let this go
Ve bunun gitmesini istemiyorum
Close to you I feel, feel like I'm at home
Hislerini kapat, evindeymişim gibi hisset
Can't wait till we're alone
Yalnız kalmamızı sabırsızlıkla bekliyorum
We were built to last
Dayanmak üzere kurulduk
We were built like that
Böyle kurulduk
Baby take my hand
Bebeğim elimi tut
Tighten this romance
Bu romantizmi coştur
We could burn and crash
Yanabilirdik, çarpışabilirdik
We could take a chance
Bir şansımız olabilirdi
Holdin' nothing back
Hiçbir şey saklamadan
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
My eyes wide open, fallin' in and out of focus
Kalbimi ardına kadar açık bırak, çöküyorum ve odağımı kaybediyorum
Pressure flowin' like a river in my head
Baskı bir nehir gibi kafamda akıyor
Crying you ain't with me and it's floodin' the whole city
Senin benimle olmamana ağlıyorum ve ağlamam şehirde sele sebep oluyor
While my soul's burning like a cigarette
Ruhum bir sigara gibi yanarken
You're the only thing I know
Bildiğim tek şeysin
And I don't wanna let this go
Ve bunun gitmesini istemiyorum
Close to you are I feel, feel like I'm at home
Yakın hissediyorum sana karşı,evimdeymiş gibi hissediyorum
Can't wait till we're alone
Yalnız kalmamızı sabırsızlıkla bekliyorum
We were built to last
Dayanmak üzere kurulduk
We were built like that
Böyle kurulduk



Baby take my hand
Bebeğim elimi tut
Tighten this romance
Bu romantizmi coştur
We could burn and crash
Yanabilirdik, çarpışabilirdik
We could take a chance
Bir şansımız olabilirdi
Holdin' nothin' back
Hiçbir şey saklamadan
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Way too soon I feel so strong
Çok güçlü hissetmem için çok erken
Way too young to hurt so long
Uzun süre incinmek için çok gencim
I'm hurtin'
İnciniyorum
Was it worth it?
Buna değermiydi?
Way too soon I feel so strong
Çok güçlü hissetmem için çok erken
Way too young to hurt so long
Uzun süre incinmek için çok gencim
I'm hurtin'
İnciniyorum
Was it worth it? Oh
Buna değer miydi? Oh
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
Like it's our last dance
Bizim son dansımız gibi
All for love
Hepsi aşk için
All for love
Hepsi aşk için
All for love
Hepsi aşk için
All for love
Hepsi aşk için
All for love
Hepsi aşk için
All for love
Hepsi aşk için
All for love
Hepsi aşk için

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş