İsmail Yk - Geber Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

17 Ocak 2017 Salı

İsmail Yk - Geber Şarkı Sözleri

sarkisozucevirisi.blogspot.com
Şarkıcı: İsmail Yk
Albüm: Geber
Şarkı: Geber 











''Geber''

Of be de yanıyordum
Of be ne bitiyordum
Senin için deli gibi okuluma gitmiyordum
Of be aklımda kalmadı
sarkisozucevirisi.blogspot.com
Of be bu ne azattı
Volta atıp ortalarda
Sersem mi gibi ortalarda dönüyordum
Sövdü gelmişime sövdü geçmişime
Bugün bana yarın sana
Döner gelir demedim mi
Yerden yere vuruluyorsun git gide geriliyorsun
Pişmanlığın dibine vurmuşsun
Seni böyle görmek zevkli
Canıma öyle bir değmiş ki
Acımadım ki sana ben hatta yetmez
Geber offf ey hain
Geber offf ey zalim
Allah belanı vermesin
Sen zaten belanı bulmuşsun
sarkisozucevirisi.blogspot.com

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş