Go_A - Shum Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

27 Mayıs 2021 Perşembe

Go_A - Shum Türkçe Çevirisi


Go_A - Shum Türkçe Çevirisi

А в нашого Шума зеленая шуба
Дівки гуляли, шубу порвали
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
Bizim Şum'umuzun yeşil kürkü var,
Kızlar eğlenirken o kürkü yırtmışlar,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

Гей нумо-нумо заплетемо Шума
Шума заплетемо, гуляти підемо
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
Hey hadi hadi Şum'un kürkünü dikelim
Kürkünü dikelim, gezmeye gidelim,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

Гей заплетися, Шуме, заплетися,
Зеленим барвінком та й застелися
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
Hey, Şum, dikilmiş ol, dikilmiş ol,
Yeşil cezayir menekşesi ile kendini ört,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

А в нашого Шума зеленая шуба
Дівки гуляли, шубу порвали
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
Bizim Şum'umuzun yeşil kürkü var,
Kızlar eğlenirken o kürkü yırtmışlar,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

Гей заплетися, Шуме, заплетися,
Зеленим барвінком та й застелися
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
 Hey, Şum, dikilmiş ol, dikilmiş ol,
Yeşil cezayir menekşesi ile kendini ört,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

А в нашого Шума зеленая шуба
Дівки гуляли, шубу порвали
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
 Hey hadi hadi Şum'un kürkünü dikelim
Kürkünü dikelim, gezmeye gidelim,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

Гей розплетемо, Шума розплетемо
Шума розплетемо, гуляти підемо
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
 Hey hadi hadi Şum'un kürkünü dikelim
Kürkünü dikelim, gezmeye gidelim,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

Гей нумо-нумо розплетемо Шума
Шума розплетемо, гуляти підемо
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
 Hey, Şum, dikilmiş ol, dikilmiş ol,
Yeşil cezayir menekşesi ile kendini ört,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

Гей розплетися, Шуме, розплетися,
Зеленим барвінком та й застелися
Сію-вію, сію-вію конопелечки
Сію-вію, сію-вію зеленесеньки
Hey, Şum, dikilmiş ol, dikilmiş ol,
Yeşil cezayir menekşesi ile kendini ört,
Kenevir ekiyorum,
Yeşil kenevir ekiyorum

---------------------------------------
Okunuşu (Yanlış olabilir lütfen yorumlarda küfür etmeyin doğrusunu biliyorsanız iletişime geçebilirsiniz)
Vesnyanochko, vesnyanochko
De ty zymuvala?
U sadochku na klenochku
Sorochechku pryala
Tam u lisi, na uzlissi
Sova v vodu duye
Zaspivayu spivanochku
Nekhay vona chuye

Zapletysya, shume, barvinochkom
Ya tobi spivayu vesnyanochku
Siyu, siyu, siyu, siyu konopelechky
Siyu, siyu, siyu, siyu zelenesenʹki

Pryydy, pryydy, vesnyanochko
Ta y ne zabarysya
A my vyydem na yulytsyu
Budem lyubytysya
Vesnyanochko, panyanochko
Zahlyanʹ u vikontse
Zaspivaly spivanochku
Zasvitylo sontse

Numo, numo, zapletemo shuma
Zapletemo, hulyaty pidemo
Siyu, siyu, siyu, siyu konopelechky
Siyu, siyu, siyu, siyu zelenesenʹki
Zapletysya, shume, zapletysya
Barvinochkom, shume, zastelysya
Siyu, siyu, siyu, siyu konopelechky
Siyu, siyu, siyu, siyu zelenesenʹki

Vesnyanochko, vesnyanochko
De ty zymuvala?
U…

Go_A - Shum Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş