Duncan Laurence - Arcade Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

20 Ocak 2021 Çarşamba

Duncan Laurence - Arcade Türkçe Çevirisi

Duncan Laurence - Arcade Türkçe Çevirisi

A broken heart is all that's left,
I'm still fixing all the cracks,
Lost a couple of pieces when,
I carried it, carried it, carried it home.
 Tüm geriye kalan kırık bir kalp,
Hala tüm çatlakları tamir ediyorum,
Birkaç parça kaybettim,
Onu taşırken, onu taşırken, onu eve taşırken.

I'm afraid of all I am,
My mind feels like a foreign land,
Silence ringing inside my head,
Please, carry me, carry me, carry me home.
 Kendimden korkuyorum,
Aklım yabancı bir ülke gibi hissediyor.
Kafamın içinde çınlayan sessizlik,
Lütfen, taşı beni, taşı beni, taşı beni eve.

I spent all of the love I've saved,
We were always a losing game,
Small-town boy in a big arcade,
I got addicted to a losing game,
Ooh, ooh,
All I know, all I know,
Loving you is a losing game.
 Koruduğum tüm sevgiyi harcadım
Biz her zaman kaybedilen bir oyunduk,
Büyük bir atari salonunda küçük kasaba çocuğu,
Kaybedilen bir oyuna bağımlı oldum,
Ooh, ooh,
Tüm bildiğim, tüm bildiğim,
Seni sevmek, kaybedilen bir oyundur.

How many pennies in the slot,
giving us up, didn't take a lot,
I saw the end before it begun,
Still I carried, I carried, I carried on.
 Yarıkta ne kadar kuruş var,
Bizden vazgeçiyorum, üstesinden gelemedim,
Bu başlamadan ben sonunu gördüm,
Hala taşıdım, taşıdım, devam ettim.

Ooh, ooh
All I know, all I know,
Loving you is a losing game.
 Ooh, ooh
Tüm bildiğim, tüm bildiğim,
Seni sevmek kaybedilen bir oyundur.

I don't need your games, game over,
Get me off this rollercoaster,
 Oyunlarına ihtiyacım yok, oyun bitti,
Beni bu hız treninden çıkarın,

Ooh, ooh,
All I know, all I know,
Loving you is a losing game.
Ooh, ooh,
Tüm bildiğim, tüm bildiğim,
Seni sevmek kaybedilen bir oyundur.

Duncan Laurence - Arcade Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş