Michele Morrone - Hard For Me Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

15 Haziran 2020 Pazartesi

Michele Morrone - Hard For Me Türkçe Çevirisi

Michele Morrone - Hard For Me Türkçe Çevirisi

You keep telling me that I am free to go
Gitmekte özgür olduğumu söylüyorsun

But I am addicted to you
Ama sana bağımlıyım

It's a lie
Bu bir yalan

It's a lie
Bu bir yalan

It's a lie
Bu bir yalan

When I'm not here, you're alone
Yanında olmadığımda yalnızsın

Can you walked by your own
Kendi başına yürüyebiliyor musun

Don't you lie
Yalan söyleme

Don't you lie
Yalan söyleme

Don't you lie
Yalan söyleme

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

That I won't let you go
Gitmene izin vermiyorum

It was like a million times
Milyon kere de olsa biliyorsun

I am singing a lullaby
Ninni söylüyorum

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

That I won't let it go
Bitmesine izin vermeyeceğimi

I thought that I wasn't enough
Yeterli olmadığımı düşünüyorum

But I don't wanna say goodbye
Ama hoşçakal demek istemiyorum

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

It was hard to say
Söylemesi zordu

Every minute that we spent together
Birlikte geçirdiğimiz her dakika

Doesn't matter for you
Senin için önemsizdi

It's a lie
Bu bir yalan

It's a lie
Bu bir yalan

You're a liar
Sen bir yalancısın

Every time you wanna walk the door
Gitmek istediğin zaman

I don't blame you
Seni suçlayamam

I don't blame you
Seni suçlayamam

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

That I won't let you go
Gitmene izin vermiyorum

It was like a million times
Milyon kere de olsa biliyorsun

I am singing a lullaby
Ninni söylüyorum

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

That I won't let you go
Gitmene izin vermiyorum

I thought that it was enough
Yeterli olduğunu düşündüm

But I don't wanna say goodbye
Ama hoşçakal demek istemiyorum

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

And I think you should know
Ve bilmen gerekiyor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

Hard for me
Benim için zor

It's hard for me
Benim için zor

Michele Morrone - Hard For Me Türkçe Çevirisi

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş