WayV - Love Talk Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

1 Kasım 2019 Cuma

WayV - Love Talk Türkçe Çevirisi

WayV - Love Talk Türkçe Çevirisi

I can hear it callin'
Çağırdığını duyabiliyorum
Loving the way you wanna talk
Konuşma şeklini seviyorum
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni

Callin'
Çağırdığını...
Something in the way you wanna talk
Konuşma şeklinde bir şey var
你的秘密 总是安静
Sırrın her zaman sessiz

藏着魅力
Gizli tılsım
等待被开启
Açılmayı bekliyor
无预警
Uyarı yok
就像两颗沉默的流星
Iki sessiz kayan yıldızlar gibi

是奇迹 跨越人们
Insanları geçen bir mucize
无法想象的距离
Hayal edilemez bir uzaklık
而你仿佛仍迟疑
Ve tereddüt ediyor gibisin
怕太急
Korkarım ki çok erken
是否会伤害你
Sana zarar verecek mi?

保护的心 (Catch a flight)
Kalp korunmuş (uçuşu yakala)
但身体隐约传递出的讯息 Yeah
Ama vücut belirsiz bir mesaj gönderiyor, yeah
早已不经意出卖你
Seni satıyordum
呼唤渴望的幽灵 Ey
Arzunun ruhunu çağırıyorum, ey
向月光借一点勇气 Ey
Ay'dan biraz cesaret al

唇边颤抖的阴影
Titreyen dudakların gölgesi
仿佛充满好奇却在故作镇静
Merak doluyum ama sakinmiş gibi davranıyorum
你我在不同世界里
Sen ve ben farklı dünyalardayız
说着彼此陌生言语
Yabancı dillerde konuşuyoruz
But I love the way she's talking to me
Ama benimle konuşma şeklini seviyorum

(Talking to me)
(bana konuşma şeklini)
I can hear it callin'
Çağırdığını duyabiliyorum
将不安融化
Huzursuzluğu yok edeceğim
释放你心里的密码
Kalbindeki kodu serbest bırak

Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
夜晚当孤单喧哗
Gece yanlız olduğunda
戍守你的梦不倾塌
Hayallerini yaşat
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni

让过去消失在眼底 (To the max)
Geçmişi yok et (sonuna kadar)
此刻就让彼此是唯一 (Back back back it)
Tam şu anda ikimiz bir olalım (geçmişe, geçmişe)

你张开双臂让我翱翔天际 Wow
Kollarını aç ve uçmama izin ver Wow
我带你穿梭时空旅行 Git git git
Seni zamanın ve boşluğun dışına götürüyorum Git git git
言语似乎显得多余
Kelimeler gereksiz
(Whoa bout that action)
( Whoa bu eylem hakkında..)

不如诚实相信身体
Neden vücuduna güvenmiyorsun
你心跳频率在向我回应
Kalp atışın bana karşılık veriyor
我听见你渐渐抛开压抑怀疑
Şüphelerinden kurtulmaya başladığını duydum

你我在不同世界里
Sen ve ben farklı dünyalardayız
说着彼此陌生言语
Yabancı dillerde konuşuyoruz
But I love the way
Ama seviyorum

She's talking to me (Talking to me)
Benimle konuşma şeklini ( benimle konuşma..)
I can hear it callin'
Çağırdığını duyabiliyorum

将不安融化
Huzursuzluğu yok edeceğim
释放你心里的密码
Kalbindeki kodu serbest bırak
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni

夜晚当孤单喧哗
Gece yanlız olduğunda
戍守你的梦不倾塌
Hayallerini yaşat
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Ooh tell me babe (Tell me)
Ooh söyle bebeğim

在你梦的颜色里
Hayallerinin renginde
是否投下我的名
Adımı mı yazdın?
把想念写在你的表情
Ben düşüncelerimi yüzüne yazıyorum
Ooh tell me babe (Tell me)
Ooh söyle bebeğim

在你爱的小说里
Sevdiğin romanlarda
是否留下我的影
Gölgemi mı bıraktın?
把忧郁变成你的美丽
Güzelliğinde melankoliye döndüm

Girl 当你想起
Kızım düşündüğün zaman
我注视你的眼睛 Ooh ooh
Gözlerinin içine bakıyorum ooh ooh
像写给自己的信 Ooh
Kendime bir mektup gibi ooh
终于有人读懂你
Sonunda, birisi seni okuyor

像在耳边的细语
Kulağında bir fısıltı gibi
永远温暖包围你 Yeah
Her zaman sıcak ve kuşatılmış, yeah
欲言又止的乐曲 (Make it fast right)
Sürekli devam eden müzik (hızlandır şimdi)
是地图上未知的领域 (Put it on the map)
Haritada bilinmeyen bir yer (haritaya koy)

我们用人们不懂
Anlamayan insanları kullanıyoruz
的言语 Running laps
Koşu turunun kelimeleri
I just 纪录永不遗忘的笔记
Sadece kayıt etmek istiyorum

让我们用身体翻译
Hadi vücuttan tercüme edelim
无法解释的感觉和神秘
Açıklanamaz hisler ve gizemler

一起相信
-inan
Calling me up calling me
Ara beni, ara
Yours calling my line
Seninki benim hattımı arıyor

当时间离去
Zamanı geldiğinde
回忆也不会凋零
Anılar ölmez
I can hear it callin'
Çağırdığını duyabiliyorum
将不安融化
Huzursuzluğu yok edeceğim

释放你心里的密码
Kalbindeki kodu serbest bırak
(Love the way you talk)
(konuşma şeklini seviyorum)
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni

夜晚 当孤单喧哗 (Don't be late)
Gece yalnız olduğunda (Geç kalma)
戍守你的梦不倾塌
Hayallerini yaşat
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Touch me tease me feel me up
Dokun, kızdır, hisset beni
Ooh tell me babe (Tell me)
Ooh söyle bebeğim

在你梦的颜色里
Hayallerinin renginde
是否投下我的名
Adımı mı yazdın?

把想念写在你的表情
Ben düşüncelerimi yüzüne yazıyorum
Ooh tell me babe (Tell me)
Ooh söyle bebeğim
在你爱的小说里
Sevdiğin romanlarda

是否留下我的影
Gölgemi mı bıraktın?
把忧郁变成你的美丽
Güzelliğinde melankoliye döndüm

WayV - Love Talk Türkçe Çevirisi

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş