Taylor Swift - Lover (Remix) Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

14 Kasım 2019 Perşembe

Taylor Swift - Lover (Remix) Türkçe Çevirisi

Taylor Swift - Lover (Remix) Türkçe Çevirisi

We could leave the Christmas lights up 'til January
This is our place, we make the rules
And there's a dazzling haze, a mysterious way about you, dear
Have I known you twenty seconds or twenty years?
 Noel ışıklarını OCAK'a kadar yakabiliriz
Burası bizim yerimiz, kuralları biz koyarız
Ve burada göz kamaştırıcı bir pus var
Sana dair gizemli bir yol var, canım
Seni 20 saniyedir mi tanıyorum? Yoksa 20 sene mi?

Can I go where you go?
Can we always be this close forever and ever?
And ah, take me out and take me home
You're my, my, my, my
Lover
 Gittiğin yere gelebilir miyim?
Hep bu kadar yakın olabilir miyiz? Sonsuza kadar ve her zaman
Beni dışarı çıkar ve eve götür
Sen benim benim benim benim
Sevgilimsin

We could light a bunch of candles and dance around the kitchen, baby
Pictures of when we were young would hang on the wall
We'll sit on the stoop, I'll sing love songs to you when we're eighty
See I finally got you now, honey, I won't let you fall
 Bir sürü mum yakabilir ve mutfağın etrafında dans edebilirdik, bebeğim
Gençkenki fotoğraflarımız duvara asardık
Taburede otururduk ve sana biz 80 yaşındayken aşk şarkıları söylerdim
Bak sonunda sana sahibim, tatlım, bırakmana izin vermeyeceğim.

Can I go where you go?
Can we always be this close forever and ever?
And ah, take me out and take me home (Forever and ever)
You're my, my, my, my
Lover
 Gittiğin yere gelebilir miyim?
Hep bu kadar yakın olabilir miyiz? Sonsuza kadar ve her zaman
Beni dışarı çıkar ve eve götür
Sen benim benim benim benim
Sevgilimsin

Ladies and gentlemen, will you please stand?
With every guitar string scar on my hand
I take this magnetic force of a man
To be my lover
 Bayanlar ve baylar ayağa kalkar mısınız lütfen
Elimdeki her bir gitar teli yarasıyla ben
Manyetik gücün vücut bulmuş hali olan bu adamı kabul ediyorum
Sevgilim olarak

Look in my eyes, they will tell you the truth
The girl in my story, has always been you
I'd go down with the Titanic, it's true
For you, lover
 Gözlerime bak, onlar sana doğruyu söyleyecek
Hikayemdeki kız, her zaman sendin
Titanikle batardım, bu doğru
Senin için, sevgilim

And you'll save all your dirtiest jokes for me
And at every table, I'll save you a seat
Lover
 En kötü şakalarını benim için saklayacaksın
Ve her masada senin için yer tutacağım
Sevgilim

Can I go where you go?
Can we always be this close forever and ever?
And ah, take me out and take me home (Forever and ever)
You're my, my, my, my
Oh, you're my, my, my, my
Darling, you're my, my, my, my
Lover
Gittiğin yere gelebilir miyim?
Hep bu kadar yakın olabilir miyiz? Sonsuza kadar ve her zaman
Beni dışarı çıkar ve eve götür
Sen benim benim benim benim
Oh sen benim benim benim benim
Hayatım, sen benim benim benim benim
Sevgilimsin

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş