Blink-182 - Happy Days Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

16 Ekim 2019 Çarşamba

Blink-182 - Happy Days Türkçe Çevirisi

Blink-182 - Happy Days Türkçe Çevirisi

Hey kid, don't quit your daydream yet
hey çocuk, hayallerinden vazgeçme
I know you feel locked out in the cold
soğukta dışarıda kalmış gibi hissediyorsun
Seems like you're lost and alone
kayıp ve yalnız gibi görünüyorsun

Hey kid, don't listen to your head
hey çocuk, kafanı dinleme
It only fills you with dread and with doubt
seni yalnızca şüphe ve korkuyla doldurur
Left looking for an easy way out
kolay yolu arıyorsun
I know you don't know
bilmediğini biliyorum
Oh, no, you don't know
oh, hayır, sen bilmiyorsun
I wanna feel happy days, happy days
mutlu günleri hissetmek istiyorum

Happy days, happy days
mutlu günler, mutlu günler
Walls of isolation inside of my pain
acımın içinde yalnızlık duvarları
And I don't know if I'm ready to change
değişmeye hazır mıyım bilmiyorum
I wanna feel happy days, happy days
mutlu günleri hissetmek istiyorum
Happy days, happy days
mutlu günler, mutlu günler
All of this frustration inside of my brain
beynimin içindeki hayal kırıklıkları
And I don't know if I'm ready to change
değişmeye hazır mıyım bilmiyorum
Some nights you call for the jaws of life
bazı geceler hayata seslenirsin
To pull you out of the crash
seni bu kazadan çekip çıkartması için

A forgotten ghost from your past
geçmişten gelen unutulmuş bir hayalet
When enough doesn't cut it
bazen "yeterli" yeterli gelmediğinde
When you're backed up against a wall
duvara sıkıştığında
Is it the life that you wanted
istediğin hayat bu mu
When you could never have it all
hiçbir şeye sahip olamadan

I wanna feel happy days, happy days
mutlu günleri hissetmek istiyorum
Happy days, happy days
mutlu günler, mutlu günler
Walls of isolation inside of my pain
acımın içinde yalnızlık duvarları
And I don't know if I'm ready to change
değişmeye hazır mıyım bilmiyorum

I wanna feel happy days, happy days
mutlu günleri hissetmek istiyorum
Happy days, happy days
mutlu günler, mutlu günler
All of this frustration inside of my brain
beynimin içindeki hayal kırıklıkları
And I don't know if I'm ready to change
değişmeye hazır mıyım bilmiyorum
Face down in the deep end
derin çukurda yüz üstü
Face down every weekend
her hafta sonu yüz üstü
Face down and I'm bleeding
yüz üstü ve kanıyorum
There's no sound when you're leaving
sen giderken ses olmuyor

We faced all of our demons
bütün şeytanlarımızla yüzleştik
We chased all of our dreams and
bütün hayallerimizi kovaladık ve
Don't know where it leads us
bizi nereye götüreceğini bilmiyoruz
We don't care at all
umurumuzda da değil
I wanna feel happy days, happy days
mutlu günleri hissetmek istiyorum
Happy days, happy days
mutlu günler, mutlu günler

Walls of isolation inside of my pain
acımın içinde yalnızlık duvarları
And I don't know if I'm ready to change
değişmeye hazır mıyım bilmiyorum
I wanna feel happy days, happy days (face down in the deep end)
mutlu günler hissetmek istiyorum (derin çukurda yüz üstü)
Happy days, happy days (face down every weekend)
mutlu günler, mutlu günler (her hafta sonu yüz üstü)
All of this frustration inside of my brain
beynimin içindeki hayal kırıklıkları
And I don't know if I'm ready to change
değişmeye hazır mıyım bilmiyorum
I wanna feel happy days
mutlu günler hissetmek istiyorun

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş