Keiino - Spirit in the Sky Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Mart 2019 Pazar

Keiino - Spirit in the Sky Türkçe Çevirisi

Bu yazımızda Keiino - Spirit in the Sky Türkçe Çevirisi paylaşacağız. Norveç'in yeni eurovision 2019 şarkısı olan Spirit in the Sky şimdiden listelere girmeyi başarmış durumda. Bakalım bu performansı ne eurovision 2019'da gösterebilecek mi?

Can't you stay
Kalamaz mısın

Stay with me into the night
Benimle kalamaz mısın geceye

Stay, I need you close
Kal, senin yakın olmana ihtiyacım var

You can go back when the sun rise again
Güneş doğduğunda geri gidebilirsin

Just stay tonight, just stay
Sadece bu gece kal, sadece kal

Have you seen my spirit
Ruhumu gördün mü

Lost in the night
Gecede kaybolan

The violent nightshade
Şiddetli köpeküzümü

They took away my light
Işığımı aldılar

They call us nothing
Bize hiçbir şey diyorlar

My name is nothing
Benim adım hiçbir şey

Come see me
Gel gör beni

Please see me
Lütfen gör beni

Cause I've been running with the demons now
Çünkü ben şimdi şeytanlarla koşuyorum

They all see my fear
Hepsi korkumu görüyor

They say there's nothing
Hiçbir olmadığını söylüyorlar

Nothing here
Burada hiçbir şey

I see your spirit in the sky
Ruhunu gökyüzünde görüyorum

When northern lights are dancing
Kuzey Işıklarının dans ettiği

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

I hear you caaling me at night
Gece bana çağırdığını duyuyorum

Whenever wind is blowing
Ne zaman rüzgar esse
Keiino - Spirit in the Sky Türkçe Çevirisi
He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

I can see your spirit in the sky
Ruhunu gökyüzünde görüyorum

When northern lights are dancing
Kuzey Işıklarının dans ettiği

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

Čajet dan čuovgga
Işığı gör

I'll follow you until the daylight
Gün ışığına kadar takip ediyorum seni

Shy us away
Çekin bizden

I need a hero
Bir kahramana ihtiyacım var

I need my light
Işığıma ihtiyacım var

Her shining lightwaves
Onun parlayan ışık dalgaları

Will break away the night
Geceyi yıkacak

I call it freedom
Ben buna özgürlük diyorum

Our name is freedom
Adımız özgürlük

Come find me
Gel bul beni

Please find me
Lütfen bul beni

Cause I am dancing with the fairies now
Çünkü ben perilerle dans ediyorum şimdi

They all sing our name
Hepsi adımızı söylüyorlar

I got my light here
Işığım var burada

Shining here
Burada parlıyor

I hear you caaling me at night
Gece bana çağırdığını duyuyorum

Whenever wind is blowing
Ne zaman rüzgar esse

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

I can see your spirit in the sky
Ruhunu gökyüzünde görüyorum

When northern lights are dancing
Kuzey Işıklarının dans ettiği

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

Čajet dan čuovgga
Işığı gör

I hear you caaling me at night
Gece bana çağırdığını duyuyorum

Whenever wind is blowing
Ne zaman rüzgar esse

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

I can see your spirit in the sky
Ruhunu gökyüzünde görüyorum

When northern lights are dancing
Kuzey Işıklarının dans ettiği

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

Čajet dan čuovgga
Işığı gör

I can see your spirit in the sky
Ruhunu gökyüzünde görüyorum

When northern lights are dancing
Kuzey Işıklarının dans ettiği

He-lo e loi-la
He-lo e loi-la

Čajet dan čuovgga
Işığı gör

Yazımızın sonuna geldik Keiino - Spirit in the Sky Türkçe Çevirisi paylaşmıştık umarım okurken zevk almışsınızdır. Eurovision 2019'da Norveç'e başarılar diliyoruz.

Keywords: Keiino - Spirit in the Sky Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş

1 yorum

  1. arada kel olan adamın solo söylediği kısımdaki sözlerin bir anlamı varmı

    YanıtlaSil