Billie Eilish - wish you were gay Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

8 Mart 2019 Cuma

Billie Eilish - wish you were gay Türkçe Çevirisi

Merhaba arkadaşlar Billie Eilish - wish you were gay Türkçe Çevirisi sunacağız sizlere bu yazımızda. Başarılı ve genç şarkıcı son dönemlerde oldukça moda oldu ve her yerde dinlenmeye başlandı.

"Baby, I don't feel so good", six words you never understood
"Bebeğim, pek iyi hissetmiyorum", hiç anlamadığın altı kelime

"I'll never let you go", five words you never say
"Gitmene asla izin vermeyeceğim." asla söylemediğin beş kelime

I laugh alone like nothing's wrong, four days has never felt so long
Hiçbir şeyin yanlış olmadığı gibi yalnız gülüyorum, dört gün hiç bu kadar uzun zamandır hissetmiyor

If three's a crowd and two was us, one slipped away
Üç kişilik bir kalabalığın ikisi biz olsaydık, birimiz çekip giderdi (hahahaha)

I just wanna make you feel okay
Sadece seni iyi hissettirmek istiyorum

But all you do is look the other way
Ama tüm yaptığın diğer taraftan bakmak

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
Ne kadar kalmak istemediğimi anlatamam

I just kinda wish you were gay
Ben sadece gay olmanı dilerdim

Is there a reason we're not through? Is there a 12 step just for you?
Geçmediğimiz bir sebep var mı? Sadece senin için 12 adım var mı?

Our conversation's all in blue, 11 "heys"
Konuşmalarımız tamamen hüzünlü, 11 :selam"

Ten fingers tearing out my hair, nine times you never made it there
On parmak saçlarımı koparıyor, dokuz kez orada hiç yapmadın

I ate alone at seven, you were six minutes away
Yedide yalnız başıma yemek yedim altı dakika uzaklıktaydın

Billie Eilish - wish you were gay Türkçe Çevirisi

How am I supposed to make you feel okay
Seni iyi hissettirebilmem için ne yapmam gerekiyor

When all you do is walk the other way?
Tüm yaptığın diğer taraftan bakmakken?

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
Ne kadar kalmak istemediğimi anlatamam

I just kinda wish you were gay
Ben sadece gay olmanı dilerdim

To spare my pride, to give your lack of interest an explanation
Gururumu boşa çıkarmak, ilgisizliğini açıklamak için

Don't say I'm not your type, just say that I'm not your preferred sexual orientation
Senin tipin olmadığımı söyleme, sadece tercih edilen cinsel yönelimin olmadığımı söyle.

I'm so selfish, but you make me feel helpless, yeah
Ben çok bencildim ama beni çaresiz hissettiriyorsun, evet

And I can't stand another day, stand another day
Ve başka bir güne dayanamıyorum, başka bir güne dayanamıyorum

I just wanna make you feel okay
Sadece seni iyi hissettirmek istiyorum

But all you do is look the other way
Ama tüm yaptığın diğer taraftan bakmak

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
Ne kadar kalmak istemediğimi anlatamam

I just kinda wish you were gay
Ben sadece gay olmanı dilerdim

I just kinda wish you were gay
Ben sadece gay olmanı dilerdim

I just kinda wish you were gay
Ben sadece gay olmanı dilerdim


Bir yazımızın daha sonuna geldik. Bu yazımızda sizlere Billie Eilish - wish you were gay Türkçe Çevirisi ni sunmaya çalıştık. Eğer bir hata görürseniz yorum yapmayı unutmayınız. Beğenirseniz de yorum yapmayı ve sitede gezinmeye devam etmeyi unutmayınız.

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş