Grivina - Я хочу Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

1 Aralık 2018 Cumartesi

Grivina - Я хочу Türkçe Çevirisi

Я хочу

Я надену белье с кружевами
Твои руки тянутся к телу
Прижмись ко мне ближе, поцелуи ниже
Я этого давно так хотела.
Снова бессонные ночи,
Твой запах с ума меня сводит
Ты нужен мне очень, с тобой хочу жестче
Меня все так это заводит.
Я хочу, так хочу
Я хочу с тобой на всю ночь
Зацелуй, меня всю
Я знаю, ты мне сможешь помочь
Я хочу так хочу
Я хочу тебя до утра
Я с тобой улечу
Где не был ни ты, ни я
(GRIVINA):
Я слышу, как дышишь,
Ты пытаешься тише
Тише, тише, тише
Я ближе, ближе, ближе
Слышу, как ты дышишь
Пытаешься тише
Тише, тише, тише
Что же сегодня нами движет

(GRIVINA):
Разбросаны вещи,
Разбита посуда
Двигаемся в такт, ты мой - это факт
И я твоей буду
Видимо в тебя я влюбилась
А может это просто игра
Не бойся быть грубым, хватая за руки
Мне очень нужна доза тебя
Я хочу так хочу
Я хочу с тобой на всю ночь
Зацелуй, меня всю
Я знаю, ты мне можешь помочь
Я хочу так хочу
Я хочу тебя до утра
Я с тобой улечу
Где не был ни ты, ни я

İstiyorum

Dantelli iç çamaşırı giyeceğim
Kolların vücudumu esnetiyor
Sokul yanıma, daha kısa öpücükler1
Uzun süredir bunu arzuladım.
Yine uykusuz geceler,
Kokun aklımı başımdan alıyor
Sana gerçekten ihtiyacım var, seninle daha sıkı olmak istiyorum
Bunların hepsi beni azdırıyor.
İstiyorum, o kadar çok istiyorum
Bütün gece seninle olmak istiyorum
Öpücüklerle sar beni
Bana yardım edebileceğini biliyorum
İstiyorum, o kadar çok istiyorum
Sabaha kadar seni istiyorum
Seninle uçup gideceğim
Ne senin ne de benim daha önce gittiği bir yere
(GRIVINA):
Nefes alışını duyuyorum,
Daha usulca deniyorsun
Usulca, usulca, usulca
Daha yakınım, daha yakın, daha yakın
Nefes alışını duyuyorum
Daha usulca deniyorsun
Usulca, usulca, usulca
Bu bizi (geçmişten) bugüne getirecek

(GRIVINA):
Dağılmış şeyler,
Kırılmış tabaklar
Tempoya doğru hareket ederiz, sen benimsin - bu bir gerçek
Ve senin olacağım
Görünüşe göre sana aşık oldum
Ama bu sadece bir oyun olabilirdi
Sert olmaktan korkma, elinle tutmak (için)
Senin bir dozuna gerçekten ihtiyacım var
İstiyorum, o kadar çok istiyorum
Bütün gece seninle olmak istiyorum
Öpücüklerle sar beni
Bana yardım edebileceğini biliyorum
İstiyorum, o kadar çok istiyorum
Sabaha kadar seni istiyorum
Seninle uçup gideceğim
Ne senin ne de benim daha önce gittiği bir yere
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş