6ix9ine, Lil Baby - TIC TOC Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

1 Aralık 2018 Cumartesi

6ix9ine, Lil Baby - TIC TOC Türkçe Çevirisi

Yung Lan on the track
Yung Lan izlemede
Okay, tick tock, Audemars wrist watch
Tamam, tik tok, Audemars bilek izle


I keep a stick, I keep a big Glock
Ben bi sopa tutuyorum, ben bi büyük Glock tutuyorum
You get hit, I do not miss shots
Sen al, çekimleri özlemeyeceğim
I keep a stick, I tell her, Kick rocks
Bir sopa tutuyorum, ona söyledim "tekme kayalar"
Okay, get rocks, wrist go drip, drop
Tamam, kayaları al, bileğe damlat, damla
I do not kiss, you making shit hot
Öpmüyorum, seni kahrolası ateşli
You think I'm dumb, I ain't no kid
Aptal olduğumu düşünüyorsun, Ben çocuk değilim
Thought you was in love
Aşık olduğunu düşündüm
You ain't my bitch, nah
Sen benim sürtüğüm değilsin, hayır
She on my drip drop
O benim üzerimde damla damla
She ain't never went both ways, but I made them lip lock
O asla yollara düşmez, ama ben onları dudak kilidinden yaptım
Left her at the condo for days, she was at the tip top
Kınamalarını geçeli çok oldu, o Tip Top'taydı
Might as well throw away the key, I got the streets locked
belki de anahtarı attı, ben aldım sokaklar kilitli
I been drinking all this lean, I know I need to stop
tüm bu yalını ben içiyordum, biliyorum durmaya ihtiyacım var
Hopping out of stolen cars, and we shoot chops at opps
Çalıntı arabalar üzerinden umut, ve biz Opp'larda pirzola vurduk
Two flooded out Rolexes, they don't tick or tock
Rolexes iki sular altında kaldı, onlar hile yapmaz ve ya tok
Lemme catch your lil' shorty, she getting picked apart
Lemme senin küçük hikayeni yakaladı, o ayrı olarak aldı
Everything up to par
Her şey PAR'a kadar
I got them big rocks in my ear, nuggets
Büyük kayaları kulağımdan aldım, nuggetlar

I got my whole team flooded
Benim tüm takımım sular altında var
Saks Off Fifth, I'm with your bitch
Saks kapalı beşinci, senin sürtüğünle birlikteyim
She buying everything I wanted
O istediğim her şeyi aldı
She fly me out to Waikiki
Waikiki'de beni uçurdu
LV all on her bikini
Onun tüm bikinileri LV
Take her money, go Houdini
Parasını aldı, Houdini'ye gitti
I call her when I want eat-eat
Yemek yemek istediğimde onu çağırıyorum
On my feet, you see them CC's
Ayaklarım üzerinde, onları CC görürsün
Neck and ears, you see them VV's
Boyun ve kulaklar, onları VV görürsün
On my jeans, you see them GG's
Kot pantolonumda, onları GG görürsün
Treat that bitch like she a fefe
Bi Fefe gibi bu sürtüğü tedavi et
Big body Benz, that's beep-beep
Benz büyük beden, bu, bip-bip
Hit it in the back of the Jeep-Jeep
Hit bunun siyahı Jeep-Jeep
That bitch know she a freak-freak
Bu orospu biliyor o bir ucube-ucube
And the pussy staying on leak-leak
Ve kedi sızıntıda kalıyor
Okay, tick tock, Audemars wrist watch
Tamam, tik tok, Audemars bilek izle
I keep a stick, I keep a big Glock
Ben bi sopa tutuyorum, ben bi büyük Glock tutuyorum
You get hit, I do not miss shots
Sen al, çekimleri özlemeyeceğim
I keep a stick, I tell her, "Kick rocks"
Bir sopa tutuyorum, ona söyledim "tekme kayalar"
Okay, get rocks, wrist go drip, drop
Tamam, kayaları al, bileğe damlat, damla
I do not kiss, you making shit hot
Öpmüyorum, seni kahrolası ateşli
You think I'm dumb, I ain't no kid
Aptal olduğumu düşünüyorsun, Ben çocuk değilim
Thought you was in love
Aşık olduğunu düşündüm
You ain't my bitch, nah
Sen benim sürtüğüm değilsin, hayır

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş