The Decemberists - Severed Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Mart 2018 Pazartesi

The Decemberists - Severed Türkçe Çevirisi

I lie like a whisper
Fısıltı gibi yalan söylüyorum
I lie with the lights out
Işıklar dışarı yalan
And it won't take me long just to find you
Ve seni bulmam beni uzun sürmez

And it won't take me long just to find you
Ve seni bulmam beni uzun sürmez
I'm allied to the winter
Ben kış için müttefikim
Don't you get clever
Sakın akıllı olma
Don't you get clever
Sakın akıllı olma
I'm allied to the landslide
Heyelana müttefikim
Gonna leave you all severed
Sizi terk edeceğim
Gonna leave you all severed
Sizi terk edeceğim
I alone am the answer
Ben tek başıma cevap
I alone will make wrongs right
Tek başıma yanlışlar yapacağım
But in order to root out the cancer
Ama kanser kökünü çıkarmak için
Its got to be kept from the sunlight
Onun güneş ışığından tutulması gerekiyor



I'm allied to the winter
Ben kış için müttefikim
Don't you get clever
Sakın akıllı olma
Don't you get clever
Sakın akıllı olma
I'm allied to the landslide
Heyelana müttefikim
Gonna leave you all severed
Sizi terk edeceğim
Gonna leave you all severed
Sizi terk edeceğim
I was born to a jackal
Bir çakala doğdum
I was born in a white house
Ben beyaz bir evde doğdum
Gonna smother you all til i choke you
Seni boğmak için seni boğmaya gidiyorum
Gonna smother you all til you kick out
Seni boğmaya gidiyorum
I'm allied to the winter
Ben kış için müttefikim
Don't you get clever
Sakın akıllı olma
Don't you get clever
Sakın akıllı olma
I'm allied to the landslide
Heyelana müttefikim
Gonna leave you all severed
Sizi terk edeceğim
Gonna leave you all severed
Sizi terk edeceğim

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş