Shahzoda (Uzbekistan) - Aldagan sen Şarkı Sözleri Lyrics ve Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Mart 2018 Pazartesi

Shahzoda (Uzbekistan) - Aldagan sen Şarkı Sözleri Lyrics ve Türkçe Çevirisi

Ko‘zlarimga boq,
Rostini so‘zla,
Senga vafo etmadimmi?
Hammadan kechib,
Bir seni deya,
Ayt, balki xato qildimmi?

Men uchun yolg‘iz
Suyanchim eding,
Ishongandim senga dilimni,
Endi sen mendek
Xo‘rlanganingda
Men senga kerak bo‘ldimmi?

N a q o r a t:
Aldagan sen,
Tunlar dardli yig‘latgan sen,
Armonlarga yuzlatgan sen,
Ishontirib, ayt, nega ketding?
Aldagan sen,
Sensizlikka o‘rgatgan sen,
Yuragimni muzlatgan sen,
Unutganda, ayt, nega kelding?

Ko‘zlarimga boq,
Qanchalar bu dard
Azoblagan yuragimni.
Men yashar edim
Seni deb faqat,
Sezmas edim keragimni.

Ayt, nega kelding,
Yangilab yana
Unutilgan alamlarimni?
Sen emasmiding
Axir o‘shanda
O‘yin qilgan tuyg‘ularimni?

N a q o r a t:
Aldagan sen,
Tunlar dardli yig‘latgan sen,
Armonlarga yuzlatgan sen,
Ishontirib, ayt, nega ketding?
Aldagan sen,
Sensizlikka o‘rgatgan sen,
Yuragimni muzlatgan sen,
Unutganda, ayt, nega kelding? (2x)

Gözlerime bak,
Gerçeğini söyle
Sana vefa etmedim mi?
Herkesten geçip,
Bir sen diye,
Söyle, Yoksa hata mı yaptım?

Benim için tek
Desteğim idin,
Güvendim verdim sana yüreğimi(dilimi)
Artık sen benim gibi
Horlandığında
Ben sana gerekli oldum mu?

Nakarat:
Aldatan sen,
Geceler dertli ağlatan sen,
Hayallerle yüzleştiren sen,
İnandırıp, söyle, neden gittin?
Aldatan sen,
Sensizliği öğreten sen,
Yüreğimi buzlatan(donduran) sen,
Unutunca, söyle, niye geldin?

Gözlerime bak,
Ne kadar bu dert
Azap etti yüreğimi,
Ben yaşıyordum
Sen diye ancak,
Sezmezdim gereğimi.

Söyle, niye geldin
Yenileyip yine
Unuttuğum elemlerimi(acılarımı)?
Sen değil miydin
O zamanlar
Duygularımla oynayan?

Nakarat:
Aldatan sen,
Geceler dertli ağlatan sen,
Hayallerle yüzleştiren sen,
İnandırıp, söyle, neden gittin?
Aldatan sen,
Sensizliği öğreten sen,
Yüreğimi buzlatan(donduran) sen,
Unutunca, söyle, niye geldin?

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş