Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

9 Haziran 2017 Cuma

Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri

2017 yılına ''Gece Gölgenin Rahatına Bak'' şarkısıyla bomba gibi oturmuş fakat geçtiğimiz günlerde Anna Rf adlı gruptan telif hakkı yemesiyle gündeme gelmiş Çağatay Akman'ın yepyeni single parçası 9 Haziran'da müzikseverlerle buluştu. ''Sensin Benim En Derin Kuyum'' adlı şarkısı bakalım ilk şarkısı kadar tutacakmı?


Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum

Müzik biraz pahalı
Ve yaşantımız ucuz
YoIumuz yokuş
Kokuşmuş hayaller içinde

Yok olmuşuz
Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun

Müzik biraz pahalı
Ve yaşantımız ucuz
YoIumuz yokuş
Kokuşmuş hayaller içinde

Yok olmuşuz
Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş