The Weeknd- Echoes Of Silence (Türkçe) Çeviri - Şarkı Sözü Çevirisi

2 Ağustos 2016 Salı

The Weeknd- Echoes Of Silence (Türkçe) Çeviri

The Weeknd- Echoes Of Silence (Türkçe) Çevirisi

Önce Orjinal Sözler
Talk to me baby
Tell me what you're feeling
You say you don't need to go
Don't you pretend you didn't know

How all of this would end up
Girl I saw it in your eyes
And baby I can read your mind
And expectations were not in sight

You knew that talking dirty to me on the phone would get me here
Cause we both wanted to do this but I could tell that you were scared
Cause you thought there was more to us but you knew how this would end
It's gonna end how you expected girl you're such a masochist and I ask why

And you reply... I like the thrill
Nothing's gonna make me feel this real
So baby don't go home
I don't wanna spend tonight alone

Baby please
Would you end your night with me
Don't you leave me all behind
Don't you leave my little life

No no no no no

Şimdi Türkçe Çevirisi
Benimle konuş bebeğim
Bana nasıl hissettiğini söyle
Gitmeye ihtiyacın olmadığını söylüyorsun
Bilmiyormuş gibi davranma
 
Bunların hepsinin nasıl biteceğini
Kızım gözlerinde gördüm
Ve bebeğim aklını okuyabiliyorum
Ve beklentiler görüş alanımda değil
 
Biliyorsun ki benimle telefonda arsız konuşmak beni oraya getirecek
Çünkü ikimiz de bunu yapmak istiyorduk ama senin korkutuğunu söyleyebilirim
Çünkü bizim için daha fazlası olduğunu düşünüyordun ama bunların nasıl biteceğini biliyordun
Senin beklediğin gibi bitecek kızım sen tam bir mazoşistsin ve neden diye soruyorum
 
Ve beni cevaplıyorsun...Gerilimi seviyorum
Başka hiçbir şey bana böyle hissettirmeyecek
Öyleyse bebeğim eve gitme
Bu geceyi yalnız geçirmek istemiyorum
 
Bebeğim lütfen
Geceni benimle sonlandırır mısın
Beni arkanda bırakma
Benim küçük hayatımı bırakma
 
Hayır hayır hayır hayır hayır

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş