Pitbull - Bad Man (Türkçe) Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

2 Ağustos 2016 Salı

Pitbull - Bad Man (Türkçe) Çevirisi

Pitbull - Bad Man (Türkçe) Çevirisi

Önce Orjinal Sözler
[Pitbull]
Travis Barker!
Joe Perry!
Robin Thicke!
And Yours Truly
This is history in the making
Now say it with me...
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!
Say it with me...
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!

Ain't street no more
Built a school
I thank my mom
I thank Miami

[Robin]
I'm a bad man
In an evil world
Maybe I'm a bad man, in a woman's world
Come on over
Give me what I deserve
(give it to me baby)
Are you ready for love?
Come and get it, girl
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!
Come and get it, girl
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!

I'm cool with it
Made my own playbook

[Robin]
I'm a bad man
In an evil world
And you're my type of

Maybe I'm a bad man, in a woman's world
Come on over
Give me what I deserve
(give it to me baby)
Are you ready for love?
Come and get it, girl
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!
Come and get it, girl
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!

[Guitar Solo by Joe Perry]

I'm a bad man
Baby I'm a bad man
But don't get it confused

[Robin]
I'm a bad man
In an evil world
And you're my type of

Maybe I'm a bad man, in a woman's world
Come on over
Give me what I deserve
(give it to me baby)
Are you ready for love?
Come and get it, girl
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!
Come and get it, girl
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Ooh-ah, ooh-ah
Oooh!

Şimdi Türkçe Çevirisi
Travis Barker
Joe Perry
Robin Thicke
Ve saygılarımla
Tarih yazılmaya devam ediyor
Şimdi benimle söyle.
Benimle söyle.
 
Verse 1 Pitbull
 
Onlar artık rap yok diyorlar
Onlar LeBron gibi daha fazla ateş yok diyorlar*
Onlar artık sokakların olmadığını söylüyorlar
Ama Jay gibi 'Nasıl Hastayım'demek heralde sağlıklı görünüyor.*
Ama ben onunla iyiyim, ben onunla çılgınca davranıyorum
Benim eski mahalleme gittik ve bir okul inşa ettik
80 ler beni böyle çılgın yaptı bebeğim
Her gün Tanrıya şükrediyorum müzik beni kurtardı*
Bana verdiğimi tüm destek için anneme teşekkür ediyorum
Bana yol gösteren Maima için teşekkür ediyorum Beni sen büyüttün.
 
Nakarat Thicke
 
Ben kötü bir adamım, kötü bir dünyada
(Bu Doğru)
Ve Benim tipim goody two shoes kızlarıdır.*
Bebeğim Ben kötü bir adamım, kadınların dünyasında
Bana gelip hak ettiğimi ver
(Benim ol bebeğim)
Aşk için hazır mısın?
Gel ve al
Gel ve al
 
Verse 2
 
Bir milyar dolarlık onsluk bir iş kurmak.*
Güneyden gelen bir kübalı için kötü değil.
Mami gidelim tig ol' bitties gibi zıplayalım*
Yani burada bir bebek gibi şimdi yapabiliriz
Ama ben onunla iyiyim, ben onunla çılgınca davranıyorum
Bu benim senaryom hiç bir kural yok
Kızlar gibi bende çok ürkütücü vahşi (evet) ve çılgınım
Kirli dans eden kızları severim. Ben Swayzeyim.*
Seksi ve ateş(lav) saçan kızları severim.
Bu kızlar sex gibi muhteşem.
 
Nakarat Thicke
 
Ben kötü bir adamım, kötü bir dünyada
(Bu Doğru)
Ve Benim tipim goody two shoes kızlarıdır.
Bebeğim Ben kötü bir adamım, kadınların dünyasında
Bana gelip hak ettiğimi ver
(Benim ol bebeğim)
Aşk için hazır mısın?
Gel ve al
Gel ve al
 
Verse 3 Pitbull
Ben kötü bir adamım
Woo'nun dolu olduğu bir odada haraket edebiliyorum*
Bebeğim ben kötü bir adamım
Ben iyiyim iyi bir adamım bunu kafanız almıyor
Bebeğim ben kötü bir adamım
Ve kaybedecek hiç bir şeyim olmadığı halde hala her gün savaşıyorum
Bu doğru
 
Nakarat Thicke
 
Ben kötü bir adamım, kötü bir dünyada
(Bu Doğru)
Ve Benim tipim goody two shoes kızlarıdır.
Bebeğim Ben kötü bir adamım, kadınların dünyasında
Bana gelip hak ettiğimi ver
(Benim ol bebeğim)
Aşk için hazır mısın?
Gel ve al
Gel ve al
 
Ben kötü bir adamım
Ben kötü bir adamım

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş