Can Bonomo - Keyfim Kaçık Acık Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

30 Mart 2017 Perşembe

Can Bonomo - Keyfim Kaçık Acık Şarkı Sözleri

Şarkıcı: Can Bonomo
AlbümKainat Sustu
Şarkı: Keyfim Kaçık Acık


Can Bonomo'nun 2017 yılında çıkardığı yeni albümünün içinde yer alan ''Keyfim Kaçık Acık'' parçası sözleriyle birlikte sizlerle.


Keyfim Kaçık Acık

Çıktım sokaklara
Lodosun gözü yaşlı
Aklımda bin soru vardı
Bini de belli başlı

Yürüdüm yolları
Islandım üşüyorum
Bozdum oyunlarını
Yine de düşüyorum

Git artık oyna hiç yerinde durma 
Çık git artık oyna her birini duy

Kararıyor gece
Daralıyor yine
İçim açın camı içim açın camı
Yaramıyor bana 
Canımı yor yine 
Keyfim kaçık acık 
Keyfim kaçık acık

Kıyamet çekti sağa
İndirdi şoför camı
Gel dedi bin arkaya
Uzayalım uzaya
Vardık uzaklara
İn dedi geldik kaptan
Yaklaştık eyvahlara
Bu mavi renkli haptan

Git artık oyna hiç yerinde durma 
Çık git artık oyna her birini duy

Kararıyor gece
Daralıyor yine
İçim açın camı içim açın camı
Yaramıyor bana 
Canımı yor yine 
Keyfim kaçık acık 
Keyfim kaçık acık

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş