Can Bonomo feat. CEZA - Terslik Var Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

30 Mart 2017 Perşembe

Can Bonomo feat. CEZA - Terslik Var Şarkı Sözleri

Şarkıcı: Can Bonomo
feat. CEZA
AlbümKainat Sustu
Şarkı: Terslik Var


Can Bonomo'nun 2017 yılında çıkardığı yeni albümünün içinde yer alan ''Terslik Var'' parçası sözleriyle birlikte sizlerle.



Terslik Var

Usandım artık anlamsız 
Geliyor her kelime 
Yordu yordu yol apansız 
Yürüyordu üzerime 
Gelme gelme terslik var 
Canım çok acıyor 
Başucumda kapkara karanfil 
Yarına dehşet saçıyor 

Yolum hep engel doluyor bazen
Bu kafa tuhaf düşüncelere bir mesken
Resmen iyi görünelim diye zorla rol
Bazen bir notayım sanki aynı do
Ve hep laklakla geçiyor leyleğin ömrü
Ben neyleyim, yasak olan meyveyi gördüm
Ve birçok şeyse dengeyi bozdukça bozdu
Düzeltmek isteyenin yok sihirli değneği

Her güzel anı başlar biter
Bir günü sevsem o bana yeter
Ben beterim o benden beter
Ben beterim o benden beter

Yandı yanmayan yollar
Neşem bağlı diyalize
Bir türlü bitmedi bu sonlar
Kalk yatalım hadi yerimize
Gelme gelme terslik var

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş