Metallica - Am I Savage (Türkçe) Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

6 Ocak 2017 Cuma

Metallica - Am I Savage (Türkçe) Çevirisi

Şarkıcı: Metallica
Şarkı: Am I Savage?




''Am I Savage?''
''Ben Vahşi miyim''

Ooooh
Run away, the past will bite again
Ooooh
No matter where you dwell
You
Here again, a captive of the howl
You
Welcome back to hell
Ooooh
Kaç, geçmiş tekrar ısıracak
Ooooh
Nerde yaşadığının önemi yok
Sen
Yine burada, inlemelerin esiri
Sen
Cehenneme tekrar hoşgeldin

Faithful, as the full moon is rising
Beauty and the beast are colliding
Dolunay, dolunay yükselişte
Güzel ve çirkin çarpışıyor

Sharpened edge touch liquid flame
Deepened seed soaks anger's reign
Arching back, shape-shift derange
Father, how I watched you change
Keskin kenarlı sıvı aleve dokun
Derinleştirilmiş çekirdek, öfke hakimiyetini arar
Kamburunu çıkar, şekil değiştirme kafa karıştırıcı
Baba, değiştiğini nasıl izledim

Am I savage?
Scratching at the door
Am I savage?
I don't recognize you anymore
Ben vahşi miyim?
Kapıya çizikler bırakıyorum
Ben vahşi miyim?
Artık seni tanımıyorum

Ooooh
Tooth is fang, twisting under skin
Ooooh
Foul tongue, black breath
Change
Snap inside, the beast about complete
Change
Soon infects the rest
Ooooh
Zehirli diş, derinin altına kıvrılıyor
Ooooh
Çirkin dil, siyah nefes
Dönüşüm
İçine kenetlen, canavar tamamlandı
Dönüşüm
Yakında diğerleri de enfekte olacak

Faithful, as the full moon is rising
Beauty and the beast are colliding
Dolunay, dolunay yükselişte
Güzel ve çirkin çarpışıyor

Sharpened edge touch liquid flame
Deepened seed soaks anger's reign
Arching back, shape-shift derange
Father, how I watched you change
Keskin kenarlı, sıvı aleve dokun
Derinleştirilmiş çekirdek, öfke hakimiyetini arar
Kamburunu çıkar, şekil değiştirme kafa karıştırıcı
Baba, değiştiğini nasıl izledim

Am I savage?
Scratching at the door
Am I savage?
I don't recognize you anymore
Ben vahşi miyim?
Kapıya çizikler bırakıyorum
Ben vahşi miyim?
Artık seni tanımıyorum

Ooooh
Inheritance, the past has bit again
Ooooh
The next heir of anarchy
Feel
Stretching skin so far beyond belief
I feel
The ever changing, you, in me
Ooooh
Miras, geçmiş biraz canlandı
Ooooh
Anarşinin sonraki varisi
Hisset
İnancın ötesine kadar uzanan gergin cildi
Ben hissediyorum
Sürekli değişen içimdeki seni

Am I savage?
Scratching at the door
Am I savage?
Howling evermore
Am I savage?
I don't recognize you anymore
Anymore
Anymore
Am I savage?
Ben vahşi miyim?
Kapıya çizikler bırakıyorum
Ben vahşi miyim?
Her zaman inliyorum
Ben vahşi miyim?
Artık seni tanımıyorum
Artık
Artık
Ben vahşi miyim?

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş