Chris Brown - Indigo Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

1 Temmuz 2019 Pazartesi

Chris Brown - Indigo Türkçe Çevirisi

Hol' up
N'aber
Baby, what you want to do tonight
Bebeğim, bu gece ne yapmak istiyorsun
What you got for me to try?
Denemem için neyin var?
Baby, what you want to do tonight?
Bebeğim, bu gece ne yapmak istiyorsun?
What you got for me to try?
Denemem için neyin var?
OG Parker
OG Parker
Should I hit the town? (Ayy)
Kasabaya girmeli miyim? (Ayy)
Pull up at the strip (Skrrt, skrrt, ayy)
Şeritte yukarı çek (Skrrt, skrrt, ayy)
Fuck up a check, yeah
Kahrolası çek, evet
Show 'em how I live, yeah
Onlara nasıl yaşadığımı göster, evet
Link on my neck (Link on my neck)
Boynumdaki bağlantı (Boynumdaki bağlantı)
I got 'em on deck (I got 'em on deck)
Onları güverteye attım (güverteye attım)
But they didn't know you already at the crib
Ama seni zaten yatağında tanımıyorlardı
'Cause you nasty, babe
Çünkü sen pissin, bebeğim
You do everythin' I like
Sen sevdiğim herşeyi yaparsın
But you classy, babe
Ama sen klassın, bebeğim
And your spirit, just my type
Ve senin ruhun, sadece benim tipim
Oh, you nasty, babe
Oh, çok pissin, bebeğim
You do everythin' I like
Sen sevdiğim herşeyi yaparsın
Yeah, you nasty, babe
Evet, sen pissin, bebeğim
You nasty, baby
Sen pissin, bebeğim
Frequency, you freaky when we in the bed
Frekans, yatakta olduğumuzda garipsin
Yoga, fit pilate body, shawty, yeah
Yoga, pilates vücudu fit, evet
I can spot your curves with no infrared
Kızılötesi olmadan eğrilerini tespit edebilirim
Level to me, baby, open my third eye
Seviye bebeğim, üçüncü gözümü aç
That's my baby, she woke
Bu benim bebeğim, uyandı
She my little chico
O benim küçük chico'm
When I'm with her, we go
Onun yanındayken, gideriz
I found my light
Işığımı buldum
And the way that she go
Ve o böyle gitti
Now wherever I go
Şimdi nereye gidersem gideyim
I look around and the colors so bright
Etrafa baktım ve renkler çok parlak
Green, rolled up in leaves
Yeşil, yapraklara sarılmış
Yellow mood, ring
Sarı ruh hali halkası
Purple like, like a beam
Mor gibi, bir ışın gibi
I dream in indigo
Çivit mavisi rüyamda
Baby, what you wanna do tonight? (Ayy, yeah, uh)
Bebeğim, bu gece ne yapmak istiyorsun? (Ayy, evet, ah)
What you got for me to try? (Baby, ah)
Denemem için neyin var? (Bebeğim, ah)
We ain't let this shit fuck up our vibe, no
Bu saçmalıkların heyecanlanmasına izin vermeyiz, hayır
Pussy fire, it's a vibe, times ten
Kedinin ateşi, çarpı 10, titreşim
'Cause you nasty, babe
Çünkü sen pissin, bebeğim

You do everythin' I like
Sen sevdiğim herşeyi yaparsın
But you classy, babe
Ama sen klassın, bebeğim
And your spirit, just my type
Ve senin ruhun, sadece benim tipim
Oh, you nasty, babe
Oh, çok pissin, bebeğim
You do everythin' I like
Sen sevdiğim herşeyi yaparsın
Yeah, you nasty, babe
Evet, sen pissin, bebeğim
You nasty, baby
Sen pissin, bebeğim
Frequency, you freaky when we in the bed
Frekans, yatakta olduğumuzda garipsin
Yoga, fit pilate body, shawty, yeah
Yoga, pilates vücudu fit, evet
I can spot your curves with no infrared
Kızılötesi olmadan eğrilerini tespit edebilirim
Level to me, baby, open my third eye
Seviye bebeğim, üçüncü gözümü aç
That's my baby, she woke
Bu benim bebeğim, uyandı
She my little chico
O benim küçük chico'm
When I'm with her, we go
Onun yanındayken, gideriz
I found my light
Işığımı buldum
And the way that she go
Ve o böyle gitti
Now wherever I go
Şimdi nereye gidersem gideyim
I look around and the colors so bright
Etrafa baktım ve renkler çok parlak
Green, rolled up in leaves
Yeşil, yapraklara sarılmış
Yellow mood, ring
Sarı ruh hali halkası
Purple like, like a beam
Mor gibi, bir ışın gibi
I dream in... (Ow!)
Hayal ediyorum... (Ow!)
I still believe that we don't die (No, we don't)
Hala ölmediğimize inanıyorum (Hayır, değiliz)
So many questions, don't know why-y-y
Pek çok soru, neden-n-n bilmiyorum
I think I know you in my other life
Sanırım seni diğer hayatımda tanıyorum
When I'm with you, I feel alive
Seninleyken, kendimi canlı hissediyorum
(Baby girl, you open)
(Bebeğim, sen aç)
Open my third eye (Ayy)
Üçüncü gözümü aç (Ayy)
That's my baby, she woke (Ooh)
Bu benim bebeğim, uyandı (Ooh)
And she my little chico (Whoa)
Ve o benim küçük chico'm (Whoa)
When I'm with her, we go (We go)
Onun yanındayken, gideriz (gideriz)
I found my light
Işığımı buldum
And the way that she go (Ooh, yeah)
Ve onun gitme şekli (Ooh, evet)
Now wherever I go (Ooh)
Şimdi nereye gidersem gideyim (Ooh)
I look around and the colors so bright
Etrafa baktım ve renkler çok parlak
Green, rolled up in leaves (Oh-whoa)
Yeşil, yapraklara sarılmış (Oh-whoa)
Yellow mood ring (Ooh, no no)
Sarı ruh hali halkası (Ooh, hayır hayır)
Purple like, like a beam (See what that purple like)
Mor gibi, bir ışın gibi (O morun nasıl olduğunu gör)
I dream in indigo
Çivit mavisi rüyamda
Baby, what you want to do tonight?
Bebeğim, bu gece ne yapmak istiyorsun?
What you got for me to try?
Denemem için neyin var?
Baby, what you want to do tonight?
Bebeğim, bu gece ne yapmak istiyorsun?
What you got for me to try?
Denemem için neyin var?

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş