Logic - Homicide ft. Eminem Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

3 Mayıs 2019 Cuma

Logic - Homicide ft. Eminem Türkçe Çevirisi


Son, you know why you the greatest alive?
Oğlum, neden yaşayan en iyi rapçi olduğunu biliyor musun?
Why, Dad?
Neden babacım?
Because you came out of my balls, nigga
Çünkü benim testislerimden çıktın

Hahahahaha
Hahahahaha
Fuck rap
Lanet rap
Bustin' like an addict with a semi-automatic
Yarı otomatik bağımlısı gibi kaçırmadan
Who done had it, and he ready for anybody to buck back
Bunu kim yaptıysa herkesin geri dönmesi için hazır
Hold up, catch a vibe, ain't no way in hell we leavin' nobody alive
Bekle, bunu hisset, cehennemde hissetmenin bir yolu yok ve biz kimseyi canlı bırakmıyoruz
Even suicide, no fuck that
İntihar bile, hayır siktir et
Bobby feelin' villainous, he killin' this
Bobby kendini rezil, perişan etti
I'm comin' for your man and his lady and even the baby
Sen ve karın için hatta çocuğun için geliyorum
I'm feelin' like I'm chika-chika-chika, Slim Shady with rabies
Kendim gibi hissediyorum chika-chika-chika, kuduz Slim Shady gibi
Every single rapper in the industry, yeah they know what I'm about
Bu sektördeki her rapçi neden bahsettiğimi biliyor
And I dare you to test me
Beni sınaman için sana meydan okuyorum
'Cause not a single one of you motherfuckers impress me
Sadece seninle ilgili değil, orospu çocukları beni kışkırtıyor
And maybe that's a little bit of an exaggeration
belki bu biraz abartı olabilir
But I'm full of innovation
Ama ben yeniliklerle doluyum
And I'm tired of all of this high
Tüm bu liselilerin "o havalı, bu değil"
school "he's cool, he's not" rap shit
zırvalarından yoruldum
Can a single one of you fuckers even rap? Shit
Biriniz gerçekten rap yapabilir mi?
No, this ain't a diss to the game, it's a gas to the flame
Hayır bu oyun için bir diss değil, ateşi harlamak için bir gaz
Nowadays, everybody sound the same, shit's lame
Bugünlerde herkes aynı bok, ezikler
Like a moth to the flame, I'm a realer man, a killer
Aleve güve gibiyim, ben gerçekçi bir adamım, bir katil
Know you feelin' it, I sizzle when I'm spillin' it, I'm feelin' myself
Bunu hissettiğini biliyorum, bunu söylerken cızırdıyorum, iyi hissediyorum
Yeah, yeah, Bobby Boy, he be feelin' himself
Evet, evet, Bobby oğlan, o iyi hissediyor
Mass murder like this can't be good for my health
Toplu katliam gibi bu benim için iyi olamaz
When I rap like this, do I sound like shit?
Ben böyle rap yaparken, saçmalıyor gibi miyim?
Well, it don't really matter, 'cause I'm killin' this shit
Aslında, pek bir önemi yok, çünkü bunu harika yapıyorum
Yeah, I'm killin' this shit
Evet, bunu harika yapıyorum
Oh yeah, oh yeah, I'm killin' this shit
Oh evet, oh evet, bunu harika yapıyorum
Bobby, how many time you been killin' this shit?
Bobby, bunu ne kadar süredir mükemmel yapıyorsun?
Find another rhyme, goddamn, nigga, shit
Başka bir kafiye bul, lanet olsun, nigga, siktir
Fuck rap
Lanet rap
Bustin' like an addict with a semi-automatic
Yarı otomatik bağımlısı gibi kaçırmadan
Who done had it, and he ready for anybody to buck back
Bunu kim yaptıysa herkesin geri dönmesi için hazır
Hold up, catch a vibe, ain't no way in hell we leavin' nobody alive
Bekle, bunu hisset, cehennemde hissetmenin bir yolu yok ve biz kimseyi canlı bırakmıyoruz
Even suicide, no fuck that
İntihar bile, hayır siktir et
Bobby feelin' villainous, he killin' this
Bobby kendini rezil, perişan etti
I'm comin' for your man and his lady and even the baby
Sen ve karın için hatta çocuğun için geliyorum
I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika
Ben chika-chika-chika-chika
Chika-chika-chika-chika-chika, Slim Shady
Chika-chika-chika-chika-chika, Slim Shady gibi hissediyorum
There's nowhere to hide, we call this shit genocide
Saklanacak hiçbir yer yok, biz bu saçmalığa soykırım diyoruz
Hit 'em with that (Do-do-do) and they die
Ona bununla vur (Do-do-do) ve onlar ölecek
We gon' leave 'em crucified, we call this shit genocide
Onları çarmıha gerip bırakacağız, biz bu saçmalığa soykırım diyoruz
I got bitches, I got hoes, I got rare designer clothes
Orospularım var, sürtüklerim var, nadir stilist kiyafetlerim var
No, we ain't fuckin' with that
Hayır, biz bununla uğraşmıyoruz
Yeah, there's a time and a place
Evet, bir zaman ve bir mekan var
But if you ain't comin' with the illest of raps
Ama rapin en iyileriyle gelmiyorsan
Callin' yourself the greatest alive
Kendine yaşayan en iyi rapçi diyorsan
Then you don't deserve to do that
O zaman bunu yapmayı haketmiyorsun
No, no, oh no, no, please do not do that
Hayır, hayır, oh hayır, hayır, lütfen bunu yapma
You gon' get smacked
Tokatlanacaksın
You gon' make Bobby attack
Bobby'yi saldırtacaksın
You gon' make Bobby Boy snap
Bobby Boy'a parmağını şıklattıracaksın
You gon' make Bobby Boy snap (Bobby Boy!)
Bobby Boy'a parmağını şıklattıracaksın (Bobby Boy!)
Fuck rap
Lanet rap
Bustin' like an addict with a semi-automatic
Yarı otomatik bağımlısı gibi kaçırmadan
Who done had it, and he ready for anybody to buck back
Bunu kim yaptıysa herkesin geri dönmesi için hazır
Hold up, catch a vibe, ain't no way in hell we leavin' nobody alive
Bekle, bunu hisset, cehennemde hissetmenin bir yolu yok ve biz kimseyi canlı bırakmıyoruz
Even suicide, no fuck that
İntihar bile, hayır siktir et
Bobby feelin' villainous, he killin' this
Bobby kendini rezil, perişan etti
I'm comin' for your man and his lady and even the baby
Sen ve karın için hatta çocuğun için geliyorum
I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika
Ben chika-chika-chika-chika
Chika-chika-chika-chika-chika, Slim Shady
Chika-chika-chika-chika-chika, Slim Shady gibi hissediyorum
Jigga-jigga-jigga-jigga-jigga like JAY-Z
Jigga-jigga-jigga-jigga-jigga JAY-Z gibi
Jig is up, you fuckers who didn't write anything
Oyun bitti, siz hiçbir şey yazmayan pislikler
Are getting washed now, chika-chika-chika, like bathing
Şimdi solacaksınız, chika-chika-chika, banyo yapmak gibi
Young Hova, I know hittas like Yankees
Genç Hova, Yankee'ler gibi gangsterlar tanıyorum
Gun toters that pull triggers like crazy
Çılgınlar gibi tetik çeken silah taşıyıcılar

Unloadin', leave you shot up in your Rover
Boşaltın, sizi Rover'inizde vurmaya bırakın
Your body goes limp and slumps over
Vücudun topallıyor ve çöküyor
Like A-Rod in a month lull, but he just homered
Bir ay içinde A-Rod gibi, ama o sadece homered
Hol' up, I said rover because now your Rover is red
Kapa çeneni, dedim dedim çünkü şimdi Rover'in kırmızı
Like Red Rover, so you know what I meant
Red Rover gibi, yani ne demek istediğimi anlıyorsun.
But I rode over my opponents instead
Ama bunun yerine rakiplerimin üzerinden geçtim
Makin' dog sounds 'cause I gotta keep breakin' these bars down
'Köpek sesleri' yapmak çünkü bu çubukları yıkmaya devam etmem gerekiyor
I'll go slow for the speds
Ben speds için yavaş gideceğim
But when I go (Roof!) like the doberman said
Ama doberman'ın dediği gibi (Roof!) Gittiğimde
I still think the (Roof!) would go over your head (Haha)
Hala (Roof!) Kafanın üzerinden geçeceğini düşünüyorum (Haha)
Beast mode, motherfuckers 'bout to get hit
Canavar modu, orospu çocuğu vurulmak üzere.
With so many foul lines you think I'm a free throw
Çok fazla faul çizgisiyle serbest atış yaptığımı düşünüyorsun
Figured it was about time for people to eat crow
İnsanların karga yemenin zamanı geldiğini düşündüm
You about to get out-rhymed, how could I be dethroned?
Kafiyeli olmak üzeresin, nasıl boğulabilirim?
I stay on my toes like the repo, a behemoth in sheep clothes
Koyun kıyafetlerinde bobim gibi remo gibi ayaklarımda kalıyorum
From the East Coast to the West, I'm the ethos and I'm the G.O.A.T.
Doğu kıyısına batıya, ben eth ve ben G.O.A.T.
Who the best? I don't gotta say a fuckin' thing though
En iyisi kim? Yine de s*ktiğmin şeyini söylememe gerek yok
'Cause MCs know
Çünkü MC'ler biliyor
But you don't wanna hear me spit the facts
Ama gerçekleri tükettiğimi duymak istemiyorsun
Your shit is ass like a tail bone
Senin bokun kıç kuyruğu gibi
And you're trapped in your cell phone
Ve cep telefonunda mahsur kaldın
I'ma chicken scratch, I'ma self-loathe
Ben tavuk çizik, kendimden nefret ediyorum
I don't want to fuckin' listen to you spit your rap someone else wrote
Seni dinlemek istemiyorum ki rapını başka biri yazdı
Used to get beat up by the big kids
Büyük çocuklar tarafından dövülmek için kullanılır
Used to let the big kids steal my big wheel
Büyük çocukların büyük tekerleğimi çalmasına izin verirdi
And I wouldn't do shit but just sit still
Hiçbir şey yapmazdım ama hala otur
Now money's not a big deal
Şimdi para önemli değil
I'm rich, I wipe my ass with six mill'
Zenginim,ben kıçımın altını fıstıkla silmem
Big bills like a platypus
Ornitorenk gibi büyük faturalar
A caterpillar's comin' to get the cannabis
Esrar almaya gelen bir tırtıl geliyor
I'm lookin' for the smoke 'cause you motherfuckers are scatterin'
Ben 'dumanı arıyorum' çünkü siz piç kurusu dağılıyorsunuz '
Batterin' everything and I've had it with the inadequate man
Herşeyi vuruyorum ve yetersiz adamla yaşadım.
I can see my dick is standin' stiff as a mannequin
Aletimin bir manken kadar sert durduğunu görebiliyorum
And I'm bringin' the bandana back in the fuckin' cabana again
Ve bandana'yı yine lanet olası cabana'ya geri getiriyorum.
The handkerchief and I'm thinkin' of
Mendil ve ben düşünüyorum
bringin' the fuckin' fingerless gloves back
lanet parmaksız eldivenleri geri getiriyorum
And not giving a singular fuck like fuck rap
Ve lanet rap gibi tekil bir sikiş vermemek
I sound like a fuckin' millionaire
Milyoner gibi konuşuyorum
With the Darringer with a hair trigger
Bir saç tetiği ile Darringer ile
'Bout to bear hug your fuckin' terrier to "Ric Flair Drip"
"Batırmaya devam et", "Ric Flair Drip" e.
And y'all couldn't hold a candle at a prayer vigil
Ve hepiniz dua nöbetinde bir mum tutamazsınız.
When I vent, they compare me to a fuckin' air duct
Havalandırdığımda beni lanet bir hava kanalıyla karşılaştırıyorlar
I'm about to bare knuckle it, nah fuck it
Boğmak üzereyim, lanet olsun
I'm gonna go upside the head with a Nantucket
Bir Nantucket ile başının üstüne çıkacağım
Abraca-fuckin'-dabra
Abraca-fuckin'-dabra
The track is the blood of my track that I'm attackin' it
Parça, benim saldırdığım parçaların kanı.
What, Dracula? Fuck that shit
Ne Drakula? Kahretsin o boku
I'm up, back with a thud-
Ayağa kalktım, bir heyecanla
Man, stop
Adamım dur
Look what I'm plannin', plannin', I'm plannin'
Bakın ne yapıyorum 'planlama', planlama '
To do all this while ya panickin'
Bunları yapmak için panik yaparken
And you're lookin' and starin' at mannequins
Ve sen bakıyorsun ve mankenlere bakıyorsun
And I'm going to Fanagans
Ve ben Fanagans'a gidiyorum
Trying to get up a plan against
Karşı plan yapmayı denemek
All of the blana-kazana-ka-fam-bam-bannigans
Tüm blana-kazana-ka-fam-bam-bannigan'lar
While of all the bana-kazanika Hanna in a cabana
Tüm bana-kazanika Hanna'nın arasında bir cabana
You're in a cab—
Taksindesin.
I'm in a cabana and a Janet
Bir cabana ve bir Janet'im.
I'm in a cabana chantin' all this stand up banter
Tüm bu stand up şaka yapan bir cabana içiyorum
While you don't got the stamina, ya lackin' the stamina
Dayanıklılığa sahip değilken, dayanıklılığınız yok
Ya lackin' the stamina while ya divorcin' Harrison Ford
Ya 'boşanırken dayanma gücü' yoksun Harrison Ford
And I'm in a Porsche and the floor boards
Ve ben bir Porsche ve döşeme tahtalarındayım
While I'm world tourin'
Ben dünyayı gezerken
You using way too many napkins
Çok fazla peçete kullanıyorsun
Bapkins
Peçeteler
Lapkins and Chapki-
Laponlar ve Chapki
You using ChapStick and napkins while I'm bapkin'
Peçeteyken ChapStick ve peçeteler kullanıyorsun
Flappin' around like a bapkin'
'Peçete gibi' etrafında çırparak
Flamminababbitapannitajampkin
Flamminababbitapannitajampkin
Damnit my can of p-
Kahretsin, teneke kutum
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş