Ed Sheeran, Justin Bieber - I Don't Care Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Mayıs 2019 Cuma

Ed Sheeran, Justin Bieber - I Don't Care Türkçe Çevirisi

Ed Sheeran, Justin Bieber - I Don't Care Türkçe Çevirisi ile bu yazımızda sizlerleyiz. Başarılı ve sevilen iki şarkıcının yeni single parçası çıkar çıkmaz oldukça sevildi. İşte bizde bu yazımızda sizlere Ed Sheeran ve Justin Bieber'ın yeni single parçası I Don't Care'ın Türkçe Çevirisini sunuyoruz.

I'm at a party I don't wanna be at
Bulunnak istemediğim bir partideyim

And I don't ever wear a suit and tie, yeah
Ve asla bir takım ve kravat giymem, evet

Wonderin' if I could sneak out the back
Buradan gizli gizli kaçabilir miyim diye düşünüyorum

Nobody's even lookin' me in my eyes
Kimse gözlerime bile bakmıyor

Can you take my hand?
Elimi tutabilir misin?

Finish my drink, say, "Shall we dance?" (Hell, yeah)
İçkimi bitirip, diyorum ki, "Dans edelim mi?" (Lanet olsun, evet)

You know I love ya, did I ever tell ya?
Seni sevdiğimi biliyorsun, hiç söylemiş miydim?

You make it better like that
Bunu daha iyi hale getiriyorsun

Don't think I fit in at this party
Bu partiye uyduğumu düşünmüyorum

Everyone's got so much to say (Yeah)
Herkesin söyleyecek çok şeyi var

I always feel like I'm nobody, mmm
Her zaman hiçkimseymişim gibi hissediyorum, mmm

Who wants to fit in anyway?
Zaten kim uyum sağlamak istiyor ki?

'Cause I don't care when I'm with my baby, yeah
Çünkü seninleyken bunu umursamıyorum bebeğim

All the bad things disappear
Bütün kötü şeyler kayboluyor

And you're making me feel like maybe I am somebody
Ve beni biriymişim gibi hissettiriyorsun

I can deal with the bad nights
Kötü gecelerin üstesinden gelebilirim

When I'm with my baby, yeah
Seninleyken bebeğim

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh

'Cause I don't care as long as you just hold me near
Çünkü sen beni yakınında tuttuğun sürece umursamıyorum

You can take me anywhere
Beni her yere götürebilirsin

And you're making me feel like I'm loved by somebody
Senin yanında sevilen biriymişim gibi hissediyorum

I can deal with the bad nights
Kötü gecelerin üstesinden gelebilirim

When I'm with my baby, yeah
Seninleyken bebeğim

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh

We at a party we don't wanna be at
Bir partideyiz ama olmak istemiyoruz

Tryna talk, but we can't hear ourselves
Konuşmaya çalışıyoruz ama birbirimizi duyamıyoruz

Press your lips, I'd rather kiss 'em right back
Dudaklarını bastır, onları şimdi yeniden öpmeyi tercih ederim

With all these people all around
Bütün bu insanlar çevredeyken

I'm crippled with anxiety
Endişeyle kaplandım

But I'm told it's where we're s'posed to be
Ama burası olmamız gereken yer dedim

You know what? It's kinda crazy 'cause I really don't mind
Biliyor musun? Bu biraz çılgınca çünkü gerçekten aldırmıyorum

And you make it better like that
Ve sen bunu daha iyi hale getiriyorsun

Don't think we fit in at this party
Bu partiye uyduğumuzu düşünmüyorum

Everyone's got so much to say, oh yeah, yeah
Herkesin söyleyecek çok şeyi var, evet evet

When we walked in, I said I'm sorry, mmm
İçeriye girdiğimizde, üzgünüm dedim

But now I think that we should stay
Ama şimdi kalmamız gerektiğini düşünüyorum

'Cause I don't care when I'm with my baby, yeah
Çünkü seninleyken bunu umursamıyorum bebeğim

All the bad things disappear
Bütün kötü şeyler kayboluyor

Yeah, you're making me feel like maybe I am somebody
Beni biriymişim gibi hissettiriyorsun

I can deal with the bad nights when I'm with my baby, yeah
Bebeğimle beraberken kötü gecelerle başa çıkabilirim

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (Oh yeah, yeah, yeah)
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (Oh yeah, yeah, yeah)

'Cause I don't care as long as you just hold me near
Çünkü sen beni yakınında tuttuğun sürece umursamıyorum

You can take me anywhere
Beni heryere götürebilirsin

And you're making me feel like I'm loved by somebody
Beni sevilen biriymişim gibi hissettiriyorsun

I can deal with the bad nights when I'm with my baby, yeah
Bebeğimle beraberken kötü gecelerle başa çıkabilirim

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (No)
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh

I don't like nobody, but it's like you're the only one here
Kimseden hoşlanmıyorum, ama sanki sen buradaki tek kişiymişsin gibi

I don't like nobody but you, baby, I don't care
Senin dışında kimseden hoşlanmıyorum bebeğim, umrumda değil

I don't like nobody but you, I hate everyone here
Senin dışında kimseden hoşlanmıyorum, buradaki herkesten nefret ediyorum

I don't like nobody but you, baby, yeah
Senin dışında kimseden hoşlanmıyorum, bebeğim, evet

'Cause I don't care (Don't care)
Çünkü umursamıyorum

When I'm with my baby, yeah (Oh yeah)
Seninleyken bebeğim

All the bad things disappear (Disappear)
Bütün kötü şeyler kayboluyor

And you're making me feel like
And you're making me feel like

maybe I am somebody (Maybe I'm somebody)
biriymişim gibi hissettiriyorsun

I can deal with the bad nights (With the bad nights)
Kötü gecelerle başa çıkabilirim

When I'm with my baby, yeah
Seninleyken bebeğim

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (Oh yeah, yeah, yeah)
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (Oh yeah, yeah, yeah)

'Cause I don't care as long as you just hold me near (Me near)
Çinkü beni yakınında tuttuğun sürece umursamıyorum (Beni yakınında)

You can take me anywhere (Anywhere, anywhere)
Beni istediğin yere götürebilirsin

And you're making me feel like I'm loved by somebody
Beni sevilen biriymişim gibi hissettiriyorsun

(I'm loved by somebody, yeah, yeah, yeah)
(Biri tarafından seviliyorum, evet evet evet)

I can deal with the bad nights
Kötü gecelerin üstesinden gelebilirim

When I'm with my baby, yeah
Seninleyken bebeğim

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş