Ava Max - Sweet but Psycho Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Şubat 2019 Salı

Ava Max - Sweet but Psycho Türkçe Çevirisi

Ava Max


Sweet but Psycho Türkçe Çevirisi


İşte Ava Max - Sweet but Psycho Türkçe Çevirisi

Oh, she's sweet but a psycho
Oh, o sevimli ama bir psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Oh, she's hot but a psycho
Oh, o seksi ama bir psikopat
So left but she's right though
Bu yüzden bıraktı ama yine de haklı
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
She'll make you curse, but she a blessing
Seni lanetleyecek ama o bir nimet
She'll rip your shirt within a second
Senin tişörtünü bir saniyede yırtacak
You'll be coming back, back for seconds
Geri döneceksin, saniyeler içinde
With your plate, you just can't help it
Tabağınla birlikte, engel olamazsın
No, no you'll play along
Hayır, Hayır birlikte oynayacağız
Let her lead you on, on, on
Bırak seni yönlendirsin
You'll be saying, "No, no"
"Hayır, hayır" diyeceksin
Then saying, "Yes, yes, yes"
Sonra "Evet, evet, evet" diyeceksin
'Cause she messin' with your head
Çünkü o aklınla uğraşıyor
Oh, she's sweet but a psycho
Oh, o sevimli ama bir psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Oh, she's hot but a psycho
Oh, o seksi ama bir psikopat
So left but she's right though
Bu yüzden bıraktı ama yine de haklı
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Grab a cop gun kinda crazy
Bir polis silahı al çılgın
She's poison but tasty
O zehirli ama lezzetli
Yeah, people say, "Run, don't walk away"
Evet, insanlar diyor ki, "Yürüme, koş"
'Cause she's sweet but a psycho
Çünkü o tatlı ama psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
See, someone said, don't drink her potions
Bak, birisi dedi ki, onun iksirlerini içme
She'll kiss your neck with no emotions
O duygusuz bir şekilde senin boynunu öpecek
When she's mean, you know you love it
O kaba olduğunda, bunu sevdiğini bilirsin
'Cause she tastes so sweet, don't sugar coat it
Çünkü tadı çok tatlı, şeker kaplama




No, no, you'll play along
Hayır, hayır, eşlik edeceksin
Let her lead you on, on, on
Bırak seni yönlendirsin
You'll be saying, "No (no, no, no, no), no (no, no)"
"Hayır (hayır, hayır, hayır,hayır), hayır (hayır, hayır)" diyeceksin
Then saying, "Yes, yes, yes"
Sonra "Evet, evet, evet" diyeceksin
'Cause she messin' with your head
Çünkü o aklınla uğraşıyor
Oh, she's sweet but a psycho
Oh, o sevimli ama bir psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Oh, she's hot but a psycho
Oh, o seksi ama bir psikopat
So left but she's right though
Bu yüzden bıraktı ama yine de haklı
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Grab a cop gun kinda crazy
Bir polis silahı al çılgın
She's poison but tasty
O zehirli ama lezzetli
Yeah, people say, "Run, don't walk away"
Evet, insanlar diyor ki, "Yürüme, koş"
'Cause she's sweet but a psycho
Çünkü o tatlı ama psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
You're just like me, you're out your mind
Sen de aynı ben gibisin, aklını kaybetmişsin
I know it's strange, we're both the crazy kind
Biliyorum bu tuhaf, ikimiz de deli türdeniz
You're tellin' me that I'm insane
Bana deli olduğumu söylüyorsun
Boy, don't pretend that you don't love the pain
Oğlum, acıyı sevmiyormuş gibi rol yapma
Oh, she's sweet but a psycho
Oh, o sevimli ama bir psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Oh, she's hot but a psycho
Oh, o seksi ama bir psikopat
So left but she's right though
Bu yüzden bıraktı ama yine de haklı
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"
Grab a cop gun kinda crazy
Bir polis silahı al çılgın
She's poison but tasty
O zehirli ama lezzetli
Yeah, people say, "Run, don't walk away"
Evet, insanlar diyor ki, "Yürüme, koş"
'Cause she's sweet but a psycho
Çünkü o tatlı ama psikopat
A little bit psycho
Biraz psikopat
At night she screamin'
Gece bağırıyor
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
"Aklımı-mı-mı yitiriyorum"

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş