Il Volo - Musica che resta Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

11 Şubat 2019 Pazartesi

Il Volo - Musica che resta Türkçe Çevirisi

Il Volo 

Musica che resta Türkçe Çevirisi

Il Volo - Musica che resta Türkçe Çevirisi Şarkı Sözü Çevirisiyle sizlerle buluşuyor. İtalyanca şarkı son günlerde oldukça popüler ve herkes tarafından beğeniliyor. Başarılı grup güzel şarkılarına devam ediyor ve hayranlarını mutlu ediyor.


İşte Il Volo - Musica che resta Türkçe Çevirisi

Leggo in fondo ai tuoi pensieri
Cerco in un sospiro i tuoi desideri
Mostrami la parte del tuo cuore che
Nascondi nel profondo
 Düşüncelerini kökünde okuyorum
İçten dileklerini bekliyorum
Bana kalbinin o kısmını göster
Derinlerde sakladığın

Ascolto tutti i tuoi silenzi
Come è bello perdermi dentro ai tuoi occhi
Sono io il tuo sogno quando resti sveglia
Senza niente attorno?
 Tüm sessizliklerini dinliyorum
Gözlerinde kaybolmak ne güzel
Senin rüyan mıyım, sen uyanıkken?
Etrafında hiçbir şey yok mu?

Tu che sei la forza e il coraggio
La meta in un viaggio
Il senso dei giorni miei
Io ci sarò da ora e per sempre
 Sen güç ve cesaretsin
Bir seyahatin son durağı
Günlerimin anlamı
Simdi ve sonsuza dek buradayım

Amore abbracciami, voglio proteggerti
Siamo il sole in un giorno di pioggia
Stanotte stringimi, baciami l’anima
Siamo musica vera che resta
Sev beni, sarıl bana, seni korumak istiyorum
Yağmurlu bir günün güneşiyiz biz
Bu gece beni sıkı tut, ruhumu öp
Geride kalan gerçek müzik biziz

Tra miliardi di persone
Ti ho riconosciuta nella confusione
Sciogli quel sorriso dal tuo viso e
Andiamo via lontano
Milyarlarca insan arasında
Seni şaşkınlıkla tanıdım
Yüzündeki gülümsemeyi çöz ve
Hadi, gidelim

Tu che sei davvero importante
In ogni mio istante
Sei la melodia
E non passerai mai
 Sen gerçekten önemli olansın
Her anımda
Sen melodisin
Ve asla bitmezsin, asla





Amore abbracciami, voglio proteggerti
Siamo il sole in un giorno di pioggia
Stanotte stringimi, baciami l’anima
Siamo musica vera che resta
 Sev beni, sarıl bana, seni korumak istiyorum
Yağmurlu bir günün güneşiyiz biz
Bu gece beni sıkı tut, ruhumu öp
Geride kalan gerçek müzik biziz

Non siamo un soffio di vento
Non siamo un momento
Lo sai che il tuo posto è per sempre qui
 Rüzgârın nefesi değiliz
Biz bir an değiliz
Biliyorsun, senin yerin daima burası

Amore abbracciami, voglio proteggerti
Siamo il sole in un giorno di pioggia
Stanotte stringimi, baciami l’anima
Siamo musica vera che resta
Siamo musica vera che resta
Sev beni, sarıl bana, seni korumak istiyorum
Yağmurlu bir günün güneşiyiz biz
Bu gece beni sıkı tut, ruhumu öp
Geride kalan gerçek müzik biziz
Geride kalan gerçek müzik biziz


Kaynak: https:// lyricstranslate.com/tr/musica-che-resta-geride-kalan-m%C3%BCzik.html
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş