Led Zeppelin - I Can't Quit You Baby Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Kasım 2018 Pazartesi

Led Zeppelin - I Can't Quit You Baby Türkçe Çevirisi

I Can't Quit You Baby (Live BBC Sessions)

Oh-ooh, I can't quit you baby
I think I'm gonna put you down for a little while
I said I can't quit you, babe
I think I gotta put you down for awhile, yeah
You know I love you but you messed up my happy home
Made me mistreat my only child
Yes, you did

When you hear me moanin' and groanin'
You know it hurts me deep deep down inside
Oh, mow mow
Oh, it hurts me deep deep down inside
I want you to be my woman, yes
But else I took somebody else to be my bride, ah, yes I did

She's nineteen years old
She's got ways just like a baby child
She's nineteen years old, yeah
Got ways, ways, ways, ways
Just like a baby child, oh yeah

There's nothing I can do to please someone
Treat ya, keep that little girl satisfied, yeah

I'm gonna change my mind
I'm gonna give you the time, yeah

You built my hopes so high
Baby then you let me down so low
You built my hopes so high
Then ya let me down so low
Don'tcha realize sweet baby?
Woman I don't know... which way to go

Woman I can't quit you babe
I think I'm gonna put you down for a while

Wow

I can't quit you, baby
So I'm gonna put you down for awhile
I said I can't quit you, baby
I guess I'm gonna have to put you down for awhile
Said you messed up my happy home
Made me mistreat my only child

Said you know I love you, baby
My love for you I could never hide
Oh, you know I love you, baby
My love for you I could never hide
Oh, when I feel you near me, little girl
I know you are my one desire

When you hear me moaning and groaning
You know it hurts me deep down inside
Oh, when you hear me moaning and groaning, baby
You know it hurts me deep down inside
Oh, when you hear me holler, baby
You know you're my one desire
Yes, you are

Senden Kaçamıyorum Bebeğim

ah, aah, Senden Kaçamıyorum Bebeğim
Sanıyorum ki seni kısa bir süreliğine bir kenara koyacağım
Dedim ya senden kaçamıyorum bebeğim
Sanıyorum ki seni kısa bir süreliğine bir kenara koyacağım, evet
Bildiğin gibi seni sevdim fakat sen mutlu yuvamı darmaduman ettin
Biricik yavrum, sen bana kötü davrandın (beni çok incittin vs.)
Evet, yaptın bunu

Feryadımı figanımı duyduğunda
Biliyorsun ki bu yüreğimin derinliklerinden beni yaralıyor
Ah, kesip biç
Ah, bu yüreğimin derinliklerinden beni yaralıyor
Benim kadınım olmanı istiyorum, evet
Ama bunun yerine, gelinim diye başka birini aldım, ahh, evet yaptım

19 yaşındaydı
Bebeksi bir çocuk gibi huyları vardı
19 yaşındaydı, evet
huylar, huylar huylar, huyları vardı
Sadece bebeksi bir çocuk gibi, ah evet

Birilerinin gönlünü hoş etmek için yapacak hiçbir şey yok
O küçük kızı hoşnut (tatmin) kılacak şekilde davran kendine, evet

Fikrimi değiştiriyorum
Sana zaman veriyorum, evet

Umutlarımı onca yükseklere çıkardın
Bebeğim sonra en aşağılara düşmeme izin verdin
Umutlarımı o kadar yükseklere çıkardın
Sonra da en diplere düşmeme izin verdin
Tatlım farketmiyor musun?
Kadın, bilmiyorum... hangi yöne gideyim

Kadın, senden kaçamıyorum bebeğim
Sanıyorum seni bir süre bir kenara iteceğim

wow

senden kaçamıyorum bebeğim
Bu yüzden seni bir süre senden uzak duracağım
Dedim ya senden kaçamıyorum, bebeğim
Sanıyorum ki seni kısa bir süreliğine bir kenara koyacağım
Dediğim gibi, sen mutlu yuvamı darmaduman ettin
Biricik yavrum, sen bana kötü davrandın (beni çok incittin vs.)

Seni sevdiğimi bildiğini söyledin, bebeğim
Aşkımın sana olduğunu asla saklayamadım
Ah, seni sevdiğimi biliyorsun bebeğim
Aşkımın sana olduğunu asla saklayamadım
Ah, yanımda olduğunu hissettiğim zaman, küçük kız
Biliyorum ki sen benim tek arzuladığımsın (arzumsun)

Feryadımı figanımı duyduğunda
Biliyorsun ki bu yüreğimin derinliklerinden beni yaralıyor
Ah, feryadımı figanımı duyduğunda, bebeğim
Biliyorsun ki bu yüreğimin derinliklerinden beni yaralıyor
Ah, beni haykırırken duyduğunda , bebeğim
Biliyorsun ki sen benim tek arzuladığımsın.
Evet, öylesin.
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş