EDWARD - Утонул в тебе Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

30 Kasım 2018 Cuma

EDWARD - Утонул в тебе Türkçe Çevirisi


Утонул в тебе

Смотрю на луну и она так одинока
Вокруг всё звезды лишь для неё легкий окрас
Я подойду к тебе и скажу не громко
Что в целом мире ты такая одна
Напишу тебе пару строчек
Вечером сидя у окна
Ведь без тебя я обесточен
Моя планета без тебя пуста

Ведь ты же моё солнце,
Ты же моё небо,
Ты же моё море
Я утонул в твоих глазах сам не заметив того
Ведь ты же моё солнце,
Ты же моё небо,
Ты же моё море
Я утонул в тебе, я утонул в тебе

Мы связаны с тобой одной судьбой навеки
Ты дама в чьих глазах я утонул
Я чувствую как ветер сдувает мои мысли
И шум прибоя напоминает о тебе
Пока я далеко меня греет твой голос
Который звучит в моих мыслях
каждый день
Я снова вижу сон там где мы с тобою
И снова утопаю в этом с нею с головой

Ведь ты же моё солнце,
Ты же моё небо,
Ты же моё море
Я утонул в твоих глазах сам не заметив того
Ведь ты же моё солнце,
Ты же моё небо,
Ты же моё море
Я утонул в тебе, я утонул в тебе.....

Sende Boğuldum

Aya bakıyorum da yapayalnız (gökyüzünde)
Etrafındaki bütün o yıldızlar hiçbir anlam ifade etmiyor
Gelip sessizce anlatacağım sana
Koskoca dünyada, senden başka böyle birisi yok
Sana bir çift satır yazacağım
Bir akşamüstü, pencerenin önünde oturuyorum
Her şeyin sonunda, sensiz yapayalnızım
Dünyam sen yokken bomboş

Çünkü sen benim güneşimsin
Gökyüzümsün
Denizimsin
Gözlerinde nasıl boğulduğumu fark edemedim bile
Güneşimsin sen benim
Gökyüzüm,
Denizimsin
Sende boğuldum ben, sende boğuldum

Bir kadere sıkışıp kalmışız sonsuzluğa uzanan
Sen, gözlerinde boğulduğum kadın
Rüzgarın aklımı başımdan nasıl alıp götürdüğünü hissediyorum
Ve kıyıya vuran dalgaların sesleri seni bana hatırlatıyor
Ben uzaklardayken (bile) sesin ısıtıyor içimi
Kafamda duyuyorum sesini
Her gün
(lyricstranslate-gksuperisi)
Her gece, birlikte olduğumuz rüyalar görüyorum
Ve ben, o rüyalardan birine batıyorum

Çünkü sen benim güneşimsin
Gökyüzümsün
Denizimsin
Gözlerinde nasıl boğulduğumu fark edemedim bile
Güneşimsin sen benim
Gökyüzüm,
Denizimsin
Sende boğuldum ben, sende boğuldum
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş