MONSTA X - Lost in the Dream Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

30 Mart 2018 Cuma

MONSTA X - Lost in the Dream Türkçe Çevirisi

MONSTA X - Lost in the Dream Türkçe Çevirisi
La la la la la La la la la la
La la la la la La la la la
아침이 밝으면 매번 사라지는 너
Sabah ışıkları her vurduğunda kayboluyorsun

매일 기도해 (꿈이 아니길)
Her gün dua ediyorum (Rüya olmasın diye)
다시 잠들 때 (내게 안기길)
Tekrar uykuya daldığımda (kollarımda olursun diye)
꿈인 걸 알아도 헤어 나오질 못해
Bunun bir rüya olduğunu biliyorum ama bundan kurtulamıyorum
환상이라도 (아름다운 너)
Bir fantezi olsa bile (Güzelsin sen)
그림자라도 (갖고 싶은 나)
Sadece bir gölge olsa bile (Sana sahip olmak istiyorum)
난 매일 밤 널 찾아 같은 꿈을 헤매여
Her gece aynı rüyada seni arıyorum
멈추고 싶어도 벗어날 수 없어 난
Durmak istiyorum ama buna engel olamıyorum
달이 뜨면 시작돼
Ay yükseldiğinde başlıyor her şey
늘 똑같이 반복되는 밤
Geceler hep aynı şekilde lıyor
추락하듯 빠져들어 깊숙이 파고드는
Dalıyormuşum gibi, derince dalıyorum bu delici
Dream 불러줘 you 잡아줘 you
Rüyaya, beni çağır, sen, tut beni, sen
이 순간 속에 타고 들어
Bu anın içinde yanıyorum
절대 깨어날 수 없는 dream
Asla uyanamadığım bu rüya
불러줘 you 잡아줘 환상일지라도
Beni çağır, sen tut beni bu bir fanteziden ibaret olsa bile
이건 어쩜 분명 확실한 예지몽
Bu kehanet gibi bir rüya olabilir
매번 반복 되는 내 소망의 백일몽
Her başa sardığında, 100 günlük rüyalardan dileklerim
날카로운 초승달 두 귀엔 늑대 울음소리
Sivri hilal, kulaklarımda kurtların ağlayışları yankılanıyor
다시 시작됨과 동시 널 찾는 나의 목소리
Aynı anda yeniden başlıyor, seni bulan benim sesim
Yeah yeah I'm lost in dream
Bu rüyada kayboldum
I feel like empty and clean
Boş ve temiz hissediyorum
But your shape gets more bigger than me
Ama senin şeklin benden daha büyük oluyor
Even that i can't reach out like a tree
Uzanamayacağım bur ağaç kadar
Make me free, make me lean
Serbest bırak beni,
And baby make me see
Ve bebeğim, görmemi sağla
Don't make me lost in the dream
Rüyanın içinde kaybolmama izin verme
Just come let's make a dream
Sadece gel, bir rüya oluşturalım
이 밤을 넘기면 괜찮을 거란 기대 yeah
Bu gece geçtikten sonra iyi olacağına dair beklentilerim var
저 달이 잠들면 (빠져들어가)
Ay uykuya daldığında (Ben de dalarım)
다가갈수록 (희미해져 가) hey
Ben yaklaştıkça (sönükleşiyorsun)

이 깊은 밤 속의 난 끝도 없이 망가져
Bu derin gecede, tamamen mahvoldum
지우고 싶어도 네가 자꾸 커져가
Silmek istesem de sen büyümeye devam ediyorsun
그런 만큼 위험해 나를 잃어가도 괜찮아
Bu kadar tehlikeli, kendimi kaybetsem bile, sorun değil
추락하듯 빠져들어 깊숙이 파고드는
Dalıyormuşum gibi, derince dalıyorum bu delici
Dream 불러줘 you 잡아줘 you
Rüyaya, beni çağır, sen, tut beni, sen
이 순간 속에 타고 들어
Bu anın içinde yanıyorum
절대 깨어날 수 없는 dream
Asla uyanamadığım bu rüya
불러줘 you 잡아줘 환상일지라도
Beni çağır, sen tut beni bu bir fanteziden ibaret olsa bile
사실 난 이조차도 행복일지 몰라
Belki de bu mutluluktur
너 떠난 순간부터 겪게 된 fantasy
Gittiğin andan beri bu fanteziyi yaşıyorum
희미해지는 시야
Görüş alanım soluklaşıyor
이 고통은 독하디 독해
Bu acı çok güçlü
사방이 어지러워 빠져 나오지를 못해
Her yer bulanıklaşıyor, düştüm ve çıkamıyorum
빠져 나오지는 못하는
Kurtulamıyorum
당신의 안개 같은 품
Senin kurbağa gibi kucaklamandan
그대 안에 잠겨 죽어도 좋으니
Sana düşsem ve içinde boğulsam sorun olmaz
메워줘 당신의 숨
Nefesinle beni doldurabilir misin?
U got me and I got u
Sen bana sahipsin, ben sana sahibim
Things that we got never flew
Halledemediğimiz meseleler
Please don't wake me up in this dream
Lütfen beni bu rüyadan uyandırma
Wait babe I gotta feelin' u
Bekle, seni hissetmem lazım
내 전부인 너를 잃고 난 뒤
Seni, her şeyimi kaybedersem
미련이 만든 나의 환상이
Pişmanlıklarım fantezilerimi dolduracak
나를 더 옭아매어 네게서 멀게 해
Beni içine çekiyor ve senden uzaklaştırıyor
추락하듯 빠져들어 깊숙이 파고드는
Dalıyormuşum gibi, derince dalıyorum bu delici
Dream 불러줘 you 잡아줘 you
Rüyaya, beni çağır, sen, tut beni, sen
이 순간 속에 타고 들어
Bu anın içinde yanıyorum
절대 깨어날 수 없는 dream
Asla uyanamadığım bu rüya
불러줘 you 잡아줘 환상일지라도
Beni çağır, sen tut beni bu bir fanteziden ibaret olsa bile
La la la la la La la la la la
La la la la la La la la la
Lost in the dream
Bu rüyada kayboluyorum

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş