Hatari - Hatrið mun sigra Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

9 Mart 2019 Cumartesi

Hatari - Hatrið mun sigra Türkçe Çevirisi

Hatari - Hatrið mun sigra Türkçe Çevirisi ile bu yazımızda sizlerleyiz. Eurovision İzlanda şarkısı olan bu şarkı oldukça beğenilmiş durumda. Siz de buraya kadar geldiğinize göre bu şarkıyı beğenmişsiniz. Keyifli diokumalar.

Svallið var hömlulaust
Þynnkan er endalaus
Lífið er tilgangslaust
Tómið heimtir alla
 Cümbüş sınır tanımıyordu
Akşamdan kalma hali daimi
Hayat anlamsız
Boşluk hepimizi alt edecek

Hatrið mun sigra
Gleðin tekur enda
Enda er hún blekking
Svikul tálsýn
 Nefret galip gelecek
Mutluluk sona erecek
Bir illüzyon olduğu için
Hain, içi boş bir rüya

Allt sem ég sá
Runnu niður tár
Allt sem ég gaf
Eitt sinn gaf
Ég gaf þér allt
 Tüm gördüğüm
Gözyaşları süzüldü
Tüm verdiğim
Bir kez verdim
Hepsini sana verdim

Alhliða blekkingar
Einhliða refsingar
Auðtrúa aumingjar
Flóttinn tekur enda
Tómið heimtir alla
Çok yönlü hezeyanlar
Tek yönlü cezalar
Kolayca aldatılan zavallı yoldaşlar
Kaçış sona erecek
Boşluk hepimizi alt edecek

Hatrið mun sigra
Evrópa hrynja
Vefur lyga
Rísið úr öskunni
Sameinuð sem eitt
 Nefret galip gelecek
Avrupa çökecek
Bir yalanlar ağı
Küllerden yükselecek
Tek olarak birleşmiş halde

Allt sem ég sá
Runnu niður tár
Allt sem ég gaf
Eitt sinn gaf
Ég gaf þér allt
Tüm gördüğüm
Gözyaşları süzüldü
Tüm verdiğim
Bir kez verdim
Hepsini sana verdim
Hatari - Hatrið mun sigra Türkçe Çevirisi 
Allt sem ég sá
Runnu niður tár
Allt sem ég gaf
Eitt sinn gaf
Ég gaf þér allt
Tüm gördüğüm
Gözyaşları süzüldü
Tüm verdiğim
Bir kez verdim
Hepsini sana verdim

Hatrið mun sigra
Ástin deyja
Hatrið mun sigra
Gleðin tekur enda
Enda er hún blekking
Svikul tálsýn
Nefret galip gelecek
Aşk ölecek
Nefret üstün gelecek
Mutluluk sona erecek
Bir illüzyon olduğu için
Hain, içi boş bir rüya

Hatrið mun sigra
Nefret galip gelecek

Geldik bu yazımızın da sonuna. Hatari - Hatrið mun sigra Türkçe Çevirisi ile bu yazımızda sizlerleydik. Bakalım Eurovision'da İzlanda bu şarkıyla başarılı olabilecek mi?

Keywords: Hatari - Hatrið mun sigra Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş